Ritsu Doan (A)

Is het al bevestigd, nee, maar we kunnen weer onze zomerhobby opstarten, JDJ-bashen.
Als de Bild met zo’n nieuws komt, dan is het vaak een kwestie van tijd dat jij en ik het ook bevestigd gaan krijgen. En dat PSV onder JDJ een soort rebajas verkondigt, is al langer bekend en ik begrijp niet dat het je verbaast. Het tegendeel bewijzen lijkt me namelijk veel moeilijker dan dit serieus te nemen. En straks verkoopt ie ook Sangare gewoon voor 28 miljoen aan de rijke Engelse clubs, let maar op.
Zelf kocht hij Doan wel voor 7,5 miljoen….
 
Als de Bild met zo’n nieuws komt, dan is het vaak een kwestie van tijd dat jij en ik het ook bevestigd gaan krijgen. En dat PSV onder JDJ een soort rebajas verkondigt, is al langer bekend en ik begrijp niet dat het je verbaast. Het tegendeel bewijzen lijkt me namelijk veel moeilijker dan dit serieus te nemen. En straks verkoopt ie ook Sangare gewoon voor 28 miljoen aan de rijke Engelse clubs, let maar op.
Zelf kocht hij Doan wel voor 7,5 miljoen….
 
Als de Bild met zo’n nieuws komt, dan is het vaak een kwestie van tijd dat jij en ik het ook bevestigd gaan krijgen. En dat PSV onder JDJ een soort rebajas verkondigt, is al langer bekend en ik begrijp niet dat het je verbaast. Het tegendeel bewijzen lijkt me namelijk veel moeilijker dan dit serieus te nemen. En straks verkoopt ie ook Sangare gewoon voor 28 miljoen aan de rijke Engelse clubs, let maar op.
Zelf kocht hij Doan wel voor 7,5 miljoen….
Huh? Laten we niet doen alsof het sportkatern van Bild een hoge betrouwbaarheid heeft? Dat klopt namelijk niet, veel hearsay en quotes naar clickbait-media in de rumours secties.
 
Huh? Laten we niet doen alsof het sportkatern van Bild een hoge betrouwbaarheid heeft? Dat klopt namelijk niet, veel hearsay en quotes naar clickbait-media in de rumours secties.
Als het op Duits voetbal aankomt zijn ze echt niet zo slecht als je nu schetst hoor…redelijk gemiddeld…
 
Huh? Laten we niet doen alsof het sportkatern van Bild een hoge betrouwbaarheid heeft? Dat klopt namelijk niet, veel hearsay en quotes naar clickbait-media in de rumours secties.
Toch zijn ze net als de Telegraaf vaker wel dan niet goed ingevoerd. Ze overdrijven vaak maar het komt ook wel vaak uit wat ze schrijven. Vergeet niet dat er veel lek is richting de grote kranten, dat geldt in alle landen zo.
 
Zou Mainz nou zoveel meer salaris betalen? Voor het sportieve kan hij toch beter bij PSV lijkt mij.

Ik denk dat we daar soms van schrikken. It's all relative. Voor ons is 4 miljoen voor een speler veel. Geef je dat aan Doan? Maar is het veel voor een Duitse of Engelse middenmotor? Volgens mij is dat de scheefgroei.
 
Als je erop klikt en dan de 3 puntjes rechtsboven bij je tablet/telefoon drukt staat er een optie translate als het goed is.
Bij mij werkt dat niet (aaifoon) maar via google translate werkt het wel

 
Bij mij werkt dat niet (aaifoon) maar via google translate werkt het wel

Beter strelen dan is de aaifoon vanzelf gewillig om zulks te doen.
 
Leuk om te lezen. Die assist die die ze in dat artikel laten zien was m.b.t. zijn beste actie van het seizoen 🤤

Hoe kom je überhaupt bij dit artikel eigenlijk, kan je Japans?
 
Terug
Bovenaan Onderaan