Ritsu Doan (A)

Gebeurt dat niet? Volgens mij heeft hij een watcher en verkoopt zijn shirt echt prima daar.

Jammer dat er van die shirt verkoop zo weinig over blijft. In dat opzicht zouden we denk ik wel meer kunnen profiteren van Doan zijn aanwezigheid hier.
 
Schrijnt een gesprek te willen met van Nistelrooy over zijn toekomst. Doan wil CL spelen en vindt zichzelf goed genoeg voor de basis.
 
Schrijnt een gesprek te willen met van Nistelrooy over zijn toekomst. Doan wil CL spelen en vindt zichzelf goed genoeg voor de basis.
Of Doan goed genoeg is voor de basis hangt deels af van wat er om hem heen staat, je kan geen 11 toppers op het veld hebben.

Overigens stuit ik op dit artikel:
waarin ik niet terug zie dat Doan zichzelf goed genoeg vind voor de basis. Maar misschien had jij een andere bron, mogelijk het hele artikel in de VI?
 
Dat mag, toch is het iets wat ze zelf aangeven dat het zo is. Nederig, heb niet gezegd dat het een slechte eigenschap is.
Mij hoor je ook niet zeggen dat nederigheid een slechte eigenschap zou zijn of dat jij dat gezegd zou hebben. Ik stel slechts dat ik persoonlijk een algemeen beeld van een bevolkingsgroep liever niet direct als blauwdruk voor een individu gebruik.
 
Schrijnt een gesprek te willen met van Nistelrooy over zijn toekomst. Doan wil CL spelen en vindt zichzelf goed genoeg voor de basis.
Even los of hij goed/niet genoeg is. Ik snap wel dat hij een gesprek wil aangaan met RVN. Op deze leeftijd wil je (en moet je) wedstrijden spelen om je te ontwikkelen. Als RVN het niet in je ziet zitten dan kun je beter naar een andere club voor je carrière.

Tegelijk acht ik de kans op champions league het grootst bij PSV. Of hij moet naar een club als Basel oid willen. Maar of je daar als speler per se veel sterker word betwijfel ik. Gemiddelde premier league kan dan net zo goed zijn.
 
Ik zie op de buitenposities liever types als Madueke en Gakpo. Maar een goeie voetballer is het zeker; wellicht op positie van Gotze.
Op zich heeft hij daar ook de kwaliteiten voor, om op 10 te spelen. Maar met de blessuregevoeligheid van Madueke is Doan uitermate geschikt voor deze selectie. Prima voetballer, wellicht minder echte wapens dan een Madueke, maar ik denk (iemand kan dat vast staven met cijfers) wel meer rendement dan Noni.
 
Toch ook de verdienste van Schmidt! Ik denk dat hij bij de spelers als eerlijk en duidelijk overkomt. Daarom vertrouwen ze ook op wat hij zegt of belooft. Echt, als Schmidt tactisch wat sterker was geweest en vooral de wedstrijden beter kon lezen, dan had hij wat mij betreft jaren lang nog trainer van PSV kunnen zijn. Want in vele andere opzichten is hij de meest perfecte man voor deze club.
 
Toch ook de verdienste van Schmidt! Ik denk dat hij bij de spelers als eerlijk en duidelijk overkomt. Daarom vertrouwen ze ook op wat hij zegt of belooft. Echt, als Schmidt tactisch wat sterker was geweest en vooral de wedstrijden beter kon lezen, dan had hij wat mij betreft jaren lang nog trainer van PSV kunnen zijn. Want in vele andere opzichten is hij de meest perfecte man voor deze club.
Of dus een tactisch brein naast zich had op de bank, die dit kon aanvullen. En naar wie hij dan dus ook zou luisteren.
 
Mainz schijnt kennelijk vol voor Doan te gaan, wat denken jullie hoeveel Doan nog kan opleveren?
 
Mainz schijnt kennelijk vol voor Doan te gaan, wat denken jullie hoeveel Doan nog kan opleveren?
Ik zag het ook net. Ik ben benieuwd, hij heeft nu op zich twee prima seizoenen gedraaid en staat nog 2 jaar onder contract. 10 - 15 miljoen zou mooi zijn, want hij vertegenwoordigt bij ons ook echt waarde op het veld.

Als Doan en Madueke allebei weggaan, moet er wel echt een nieuwe rechtsbuiten komen. Alleen Bakayoko is te weinig, uiteraard.
 
Ik zag het ook net. Ik ben benieuwd, hij heeft nu op zich twee prima seizoenen gedraaid en staat nog 2 jaar onder contract. 10 - 15 miljoen zou mooi zijn, want hij vertegenwoordigt bij ons ook echt waarde op het veld.

Als Doan en Madueke allebei weggaan, moet er wel echt een nieuwe rechtsbuiten komen. Alleen Bakayoko is te weinig, uiteraard.
Ik ben het zeker met je eens, onder de 10 zou ik hem sowieso niet verkopen, want voor minder heb je geen betere vervanger wss.
 
Ik denk dat Doan ca. 10 miljoen euro gaat opleveren...lijkt me een goed idee om hem in de zomer te verkopen en voor dat bedrag 1-2 nieuwe spelers te halen.
 
Ik denk dat Doan ca. 10 miljoen euro gaat opleveren...lijkt me een goed idee om hem in de zomer te verkopen en voor dat bedrag 1-2 nieuwe spelers te halen.

10 miljoen, dan ben je bij Mainz wel verkeerd denk ik. De duurste aankoop van hen was 8 miljoen. De Duitse middenmoters zijn niet zo gul als in de Premier League.
 
Terug
Bovenaan Onderaan