PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
5-3-2 kan ook met Mo en Gotze als 2 v/d 3 middenvelders. Malen en Zahavi voorin. Als Madueke of Gakpo weer fit is... 1 van die 2 ipv Zahavi.
Enige wat je eigenlijk verandert, is dat Sangare een verdediger wordt en dat het middenveld meer voetbal krijgt en de backs iets vaker op kunnen komen zonder dat een tegenaanval meteen een grote kans oplevert, maar ja... het is maar een optie. Zoals het nu gaat is het in ieder geval kansloos.
Maar je hebt Sangare toch zien spelen de afgelopen 20 wedstrijden. Als hij de overtreding men die hij maakt als CV doet krijgen we elke wedstrijd minstens 1 penalty tegen en iedere 3/5 wedstrijden een rode kaart.
En Mo of Gotze als controlerende middenvelder, en geen backs, betekent dat Mo of Gotze de verdedigende taken van Max en Denzel moet doen, die zij daar een stuk slechter in dan Sangare of Rosario, en er komen dan nog minder ballen bij de aanvallers. Echt, de enige manier om PSV beter te aan laten spelen is afstappen van dat bizarre idee dat de aanvallende impulsen moeten komen van Max en Denzel. Laat de backs nou in de eerste plaats concentreren op hun verdedigende taak, dan kunnen we het inderdaad af met 1 controleur op het middenveld en meer voetbal op het middenveld
 
Maar je hebt Sangare toch zien spelen de afgelopen 20 wedstrijden. Als hij de overtreding men die hij maakt als CV doet krijgen we elke wedstrijd minstens 1 penalty tegen en iedere 3/5 wedstrijden een rode kaart.
En Mo of Gotze als controlerende middenvelder, en geen backs, betekent dat Mo of Gotze de verdedigende taken van Max en Denzel moet doen, die zij daar een stuk slechter in dan Sangare of Rosario, en er komen dan nog minder ballen bij de aanvallers. Echt, de enige manier om PSV beter te aan laten spelen is afstappen van dat bizarre idee dat de aanvallende impulsen moeten komen van Max en Denzel. Laat de backs nou in de eerste plaats concentreren op hun verdedigende taak, dan kunnen we het inderdaad af met 1 controleur op het middenveld en meer voetbal op het middenveld

Moet ook prima kunnen inderdaad. God, wat mis ik dan Arias. Die was aanvallend ook wel belangrijk, maar stond er altijd om te verdedigen.
 
Maar je hebt Sangare toch zien spelen de afgelopen 20 wedstrijden. Als hij de overtreding men die hij maakt als CV doet krijgen we elke wedstrijd minstens 1 penalty tegen en iedere 3/5 wedstrijden een rode kaart.
En Mo of Gotze als controlerende middenvelder, en geen backs, betekent dat Mo of Gotze de verdedigende taken van Max en Denzel moet doen, die zij daar een stuk slechter in dan Sangare of Rosario, en er komen dan nog minder ballen bij de aanvallers. Echt, de enige manier om PSV beter te aan laten spelen is afstappen van dat bizarre idee dat de aanvallende impulsen moeten komen van Max en Denzel. Laat de backs nou in de eerste plaats concentreren op hun verdedigende taak, dan kunnen we het inderdaad af met 1 controleur op het middenveld en meer voetbal op het middenveld
Zit wat in, ik vraag me dan wel af of Sangare dan niet anders of minder risicovol zal gaan spelen.

Los van jouw post:
Ondanks telkens de verliespunten en de c- kwaliteit van sommige spelers ga ik er zo weer voor zitten en heb ik er weer zin in.
 
Baumgartl in de basis. Mooie beloning voor zijn wanvertoning tegen Olympiakos. Nickje Viergever ernaast met 0 ritme.

Ingrijpen Gerbrands, hoelang gaat dit soort grappen nog door?
 
Opstelling PSV: Mvogo - Dumfries Baumgartl Rosario Viergever Mauro - Sangaré Guti Fein - Malen Vertessen
volgens Rik Elfrink maar is niet helemaal juist. i.p.v. Malen speelt Zahavi.

oEAUfbfe.png
Nou ... het lijkt wel een oefenwedstrijd. :eek:
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Staat Rosario nou centraal? Holy shit zeg.

Hoe kom je bij Schmidt in de basis, gewoon onnozele fouten maken. Als je goed speelt kun je op het bankje gaan zitten. Stomme clown
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan