PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit kan niet waar zijn. Ik heb lang vertrouwen gehad in Schmidt maar deze man is echt helemaal gek geworden. Wat een waanzin dat vele wisselen met die paar potjes.

Alsof hij wordt omgekocht door Ajax. Dit verzin je niet.
 
Wat dacht Schmidt, iedereen heeft kritiek op onze slechte bank. Laat ik het dan een keer omdraaien, kunnen ze daar tenminste niet over klagen
 
199jlb.jpg
 
En hoe kan Ihattaren nog steeds ziek zijn? Plaatste gisteren nog een video op Insta Story dat die lekker aan het rijden was op de snelweg.

Wat is er in godsnaam aan de hand hier? Worden we voor gek gehouden hier of wat?
 
En hoe kan Ihattaren nog steeds ziek zijn? Plaatste gisteren nog een video op Insta Story dat die lekker aan het rijden was op de snelweg.

Wat is er in godsnaam aan de hand hier? Worden we voor gek gehouden hier of wat?

Die was ander niet op tijd thuis geweest om zijn brootjes Brob en Grafie aan het werk te zien.
 
Volgens mij is Schmidt gewoon onderdeel van een satirisch programma. "Hoe lang kan ik aankloten bij een professionele voetbalclub zonder ontslagen te worden".
Of bij het programma "what the fuck moet ik doen met deze selectie"
 
Gatverdamme, dit is echt een heel slecht elftal. Komt niet vaak voor dat ik door de opstelling alleen al geen zin meer heb in de wedstrijd. Lijkt er wel op alsof hij het niet meer weet en denkt als ik maar raar genoeg doe, knallen ze mij wel wel uit
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan