PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het probleem is dat PSV ondanks het opstellen van Sangaré en Rosario in de wedstrijden met veel overwicht toch erg diep staan. Dan staan Boscagli en Teze er alleen voor. Volgens mij zie je in die omschakeling de meeste goals vallen.
Diep ondiep maakt geen ruk uit, balverlies door CM is dodelijk en Rosario weet dat prima in te vullen.
 
gaat sowieso al nergens meer over.seizoen is over en uit voor ons.
Inderdaad; niet eens vanwege het huidige puntverschil t.o.v. Ajax, maar ook gewoon vanwege de ongebalanceerde selectie, waarvan ook nog eens de helft in de lappenmand ligt of daar op weg naar toe is, en vanwege het feit dat er nauwelijks 1 wedstrijd is geweest waarin een aanknopingspunt te zien is geweest m.b.t. de ontwikkeling van dit elftal. Het is en blijft allemaal heel labiel en fragiel; slordig en slecht. En dan zit ook nog eens alles net even tegen, scheidsrechters, kansen die er maar niet ingaan (kwaliteit en/of pech), de trainer met zijn rare wissels. Niet alleen moet Ajax dan de wedstrijd tegen PSV verliezen en daarna nog eens twee keer verliezen, maar dit PSV moet dan ook nog eens alles winnen vanaf nu. Dat zie ik niet gebeuren.
 
Ik vind dat we op dit moment over moeten gaan stappen op 5-3-2 met Sangare extra in de verdediging en met Fein of van Ginkel op de plek van Sangare. Iets meer voetbal op het middenveld en de backs die aanvallend wat gevaarlijker kunnen zijn.
En dan van Malen, Gakpo, Gotze, Mo, Noni en Zahavi 3 op de bank? Nog minder voetbal en nog minder scorend vermogen in het team?
 
Godver, weer tijdens het eten! We hebben wel patent op deze klote tijd...
Zag dat een andere partij om op deze klotetijd was en ging er dus vanuit dat wij een gewone tijd zouden hebben.
Ik duim dat moeders de vrouw tijdig van t werk terug is om te koken :(
 
Inderdaad; niet eens vanwege het huidige puntverschil t.o.v. Ajax, maar ook gewoon vanwege de ongebalanceerde selectie, waarvan ook nog eens de helft in de lappenmand ligt of daar op weg naar toe is, en vanwege het feit dat er nauwelijks 1 wedstrijd is geweest waarin een aanknopingspunt te zien is geweest m.b.t. de ontwikkeling van dit elftal. Het is en blijft allemaal heel labiel en fragiel; slordig en slecht. En dan zit ook nog eens alles net even tegen, scheidsrechters, kansen die er maar niet ingaan (kwaliteit en/of pech), de trainer met zijn rare wissels. Niet alleen moet Ajax dan de wedstrijd tegen PSV verliezen en daarna nog eens twee keer verliezen, maar dit PSV moet dan ook nog eens alles winnen vanaf nu. Dat zie ik niet gebeuren.
Helaas een prima samenvatting van het seizoen tot nu toe.
 
Zag dat een andere partij om op deze klotetijd was en ging er dus vanuit dat wij een gewone tijd zouden hebben.
Ik duim dat moeders de vrouw tijdig van t werk terug is om te koken :(
Blij dat de wedstrijd hier een uurtje eerder begint:lol:
 
En dan van Malen, Gakpo, Gotze, Mo, Noni en Zahavi 3 op de bank? Nog minder voetbal en nog minder scorend vermogen in het team?

5-3-2 kan ook met Mo en Gotze als 2 v/d 3 middenvelders. Malen en Zahavi voorin. Als Madueke of Gakpo weer fit is... 1 van die 2 ipv Zahavi.
Enige wat je eigenlijk verandert, is dat Sangare een verdediger wordt en dat het middenveld meer voetbal krijgt en de backs iets vaker op kunnen komen zonder dat een tegenaanval meteen een grote kans oplevert, maar ja... het is maar een optie. Zoals het nu gaat is het in ieder geval kansloos.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan