PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Man, hoe onthoud je het allemaal. :maniac:

Antenor de Almanak.
Dat vind ik geen prestatie, maar wel is het leuk. Of het nuttig is is een andere vraag. ;)

Merkwaardig vind ik zelf wel dat ik hier van alles aan uitslagen, standen, gebeurtenissen, wedstrijdverloop en aardige anecdotes dit forum op zou kunnen slingeren als het gaat om het PSV in de jaren 50, 60, 70 en 80. Maar van het laatste decennium moet je me niet teveel details vragen. (Dit mag Der Jaufe zich niet meer herinneren als hij eventueel een tweede PSV kennisquiz maakt in december).

Ook merkwaardig aan mijn geheugen vind ik dat het fotografisch is als ik doelpunten uit die tijd van Coen Dillen, Fons van Wissen, Pierre Kerkhoffs, maar ook van Ralf Edstrom of ons aller Willy zou moeten beschrijven, maar dat ik het antwoord schuldig blijf als mijn vrouw vraagt of een collega een bril of baard draagt of als ze me iets vraagt over de meubels in een huis waar ik op bezoek ben geweest.
Dan sta ik met de mond vol tanden.

Wat ik als 75 jarige inmiddels wel weet is dat het korte termijn geheugen het eerst minder wordt en vooral namen snel verdwijnen. Terwijl ik op school destijds bekend stond als de leraar die binnen twee weken alle 250 leerlingen bij naam kon aanspreken.
Het kan verkeren.

Leuk dus, zolang het nog kan hier wat - nutteloze - feitjes van vroeger langs te laten komen voor die een of twee lezers die nog niet zo ver zijn dat ze denken dat alles van voór het jaar 2000 tot de prehistorie behoort. :)
 
Dat vind ik geen prestatie, maar wel is het leuk. Of het nuttig is is een andere vraag. ;)

(Dit mag Der Jaufe zich niet meer herinneren als hij eventueel een tweede PSV kennisquiz maakt in december).
:devilish: :devilish: de vraag was vorig jaar al gekomen of t allemaal wat actueler kon en aangezien afgelopen jaar de 'uitslagen-editie' was gaat eind dit jaar toch over een ander onderwerp waarbij je misschien minder parate kennis hebt ;)
 
:devilish: :devilish: de vraag was vorig jaar al gekomen of t allemaal wat actueler kon en aangezien afgelopen jaar de 'uitslagen-editie' was gaat eind dit jaar toch over een ander onderwerp waarbij je misschien minder parate kennis hebt ;)
Ach, tien titels op een rij is voor niemand leuk.
Al had twee wel gemogen. ;)
 
Ach, tien titels op een rij is voor niemand leuk.
Al had twee wel gemogen. ;)
Waarom zou dat er niet inzitten? Gelukkig dat jij vorig jaar met ruime marge won, anders hadden Mikasa en ik de titel moeten delen met die maffe Mentos ;) die nog steeds ontkent dat hij stiekem toch voor ons cluppie is :lol:. Ik durf zelfs te wedden dat hij vanmiddag in de trein met een verliefde blik naar ons stadion heeft zitten kijken, pal voordat hij bij Eindhoven Centraal was:ROFL:.
 
Waarom zou dat er niet inzitten? Gelukkig dat jij vorig jaar met ruime marge won, anders hadden Mikasa en ik de titel moeten delen met die maffe Mentos ;) die nog steeds ontkent dat hij stiekem toch voor ons cluppie is :lol:. Ik durf zelfs te wedden dat hij vanmiddag in de trein met een verliefde blik naar ons stadion heeft zitten kijken, pal voordat hij bij Eindhoven Centraal was:ROFL:.
Ik had 'm bijna gemist. Wist helemaal niet dat het naast het spoor stond.
 

Mooi hoe Waterman (en de rest trouwens ook), Drommel zo loopt aan te moedigen vanaf 3:52. Goed voor ze zelfvertrouwen, hopelijk ontwikkelt die zich nog tot een echte goede keeper.
 

Wat een toffe filmpjes weer van het trainingscamp. Dit is wel top content van PSV. Leuk om zo echt te volgen wat ze nou doen om in vorm te raken voor het seizoen. Ze laten nu ook meer horen wat de trainers zoal zeggen en hoe 1 op 1 begeleiding gaat. Ik ben fan.
 
Laatst bewerkt:
Op België een is een docu bezig over het Heizel drama. Wat opvalt is dat er totaal geen sprake was van enige vorm van crowd control. Doet me denken aan het Pearl Jam optreden tijdens Roskilde. In beide gevallen is er daarna qua menigte controleren gelukkig genoeg verbeterd
 
Terug
Bovenaan Onderaan