Umbro heeft net het nieuwe shirt van Huddersfield Town uitgebracht. Op zich niet heel bijzonder, ware het niet dat ze net als PSV gestreepte shirts hebben en Umbro als sponsor hebben. Dus goede kans dat het PSV shirt er zo gaat uit zien (verander het blauw voor rood):

Bron

Lijkt dus erg veel op het design van From-The-Fields

Hopelijk werken ze het logo vd sponsor op een vergelijkbare manier weg bij ons shirt, vindt het witte vlak met energie direct echt een pijn aan het oog. Dan liever alleen de zwarte letters met een wit 'glow' randje en de rode banen doorgetrokken.
 
Inderdaad, het is te hopen dat iemand met kennis van mode en uistraling zich even met onze uitrusting bekommert. Volgend jaar wil ik absoluut stralen in men nieuwe shirt !
 
Hull city is een voetbalclub dat ook verticale strepen heeft op het shirt. De twee kleuren van de strepen van hunnieuwe thuisshirt hebben dit jaar niet dezelfde grootte. Niet ondenkbaar dat PSV iets soortgelijks krijgt (vervang geel voor wit en zwart voor rood).
 
Hull city is een voetbalclub dat ook verticale strepen heeft op het shirt. De twee kleuren van de strepen van hunnieuwe thuisshirt hebben dit jaar niet dezelfde grootte. Niet ondenkbaar dat PSV iets soortgelijks krijgt (vervang geel voor wit en zwart voor rood).

Hoop het niet. Dat is een lelijk shirt. :braak:
 
Hoop het niet. Dat is een lelijk shirt. :braak:
Heel erg lelijk. Ik hoop dan ook niet dat we iets dergelijks krijgen.

De designs die een merk uitbrengen zeggen alleen vaak iets over de designs die er nog aan komen. Zo zag je de extra streepjes in de banen terug in andere Umbro shirts van dat jaar die eerder uitgebracht werden. Vandaar dat ik de link postte. Laten we hopen dat het deze niet wordt (gelukkig heeft Umbro ook een shirt uitgebracht met normale verticale strepen dus dit design is niet de "template" voor gestreepte shirts dit jaar).
 
Ik kan me nog van vroeger een wit Umbro shirt met een rode baan in het midden herinneren, lelijk..lelijk.
Ik dacht dat PSV naar Umbro was overgestapt om dat ze daar meer zeggenschap kregen in het design van het shirt. Dat heb ik nog niet terug gezien eerlijk gezegd, al vond ik dat zwarte uitshirt van vorig seizoen erg mooi.
 
Hull city is een voetbalclub dat ook verticale strepen heeft op het shirt. De twee kleuren van de strepen van hunnieuwe thuisshirt hebben dit jaar niet dezelfde grootte. Niet ondenkbaar dat PSV iets soortgelijks krijgt (vervang geel voor wit en zwart voor rood).

Ik mag toch hopen dat PSV niet voor zo'n design kiest. Ik zie het liefst weer een casual tenue terugkeren: rood en witte strepen zonder die mini lijntjes ernaast.
 
Hoop het niet. Dat is een lelijk shirt. :braak:

Eens. De schouderpartij en hals ziet er niet uit en dat Umbro-logo randje op de mouwen is al helemaal verschrikkelijk en goedkoop ogend. Doet me denken aan van de plastic seals die je wel eens om de doppen van plastic flessen ziet zitten.
 
1000x1000-psv-schuin-spiegelbeeld_1.jpg


Ik vind vooral dat "Umbro bandje" om de mouw lelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan