Als iemand energie direct.nl eraf kan halen en Philips erop plakt zou ik hem direct kopen. Desnoods betaal ik er 10 euro meer voor. History ain't history without Philips.
 
Lijkt op het shirt uit 2004-2006, maar dan lelijk.

(en nee, verder ben ik totaal niet chagrijnig o.i.d.) Het lijkt er echt op, maar dan met een lelijkere kraag, vreemde strepen, Umbro en energiedirect.
 
Dat gay ED is toch straks geen sponsor meer? Waarom gebruiken ze het nu nog dan voor een toekomstig t-shirt :-/
ED heeft betaald voor afgelopen seizoen, die is voorbij dus wegwezen, nieuw shirt promoten met een leeg wit vlak tot er wat nieuws is.
 
Dat gay ED is toch straks geen sponsor meer? Waarom gebruiken ze het nu nog dan voor een toekomstig t-shirt :-/
ED heeft betaald voor afgelopen seizoen, die is voorbij dus wegwezen, nieuw shirt promoten met een leeg wit vlak tot er wat nieuws is.
Ze gaan nog 1 seizoen door als hoofdsponsor, meen ik mij te herinneren.
 
Dat gay ED is toch straks geen sponsor meer? Waarom gebruiken ze het nu nog dan voor een toekomstig t-shirt :-/
ED heeft betaald voor afgelopen seizoen, die is voorbij dus wegwezen, nieuw shirt promoten met een leeg wit vlak tot er wat nieuws is.

Energie Direct betaalt ook nog komend seizoen en wordt daarna rugsponsor.

“Door de veranderingen in de samenwerking met energiedirect.nl, zij verhuizen per 1 juli 2019 van de borst naar de rug van ons shirt."
 
Gatverdamme, ik dacht echt ergens te hebben gelezen dat ze stoppen. Nog 1 jaar naar dat cheap ass pruts merk kijken pff :braak:
 
Wat voor merk zou jij graag zien? Afgezien van Philips, dan.
Oude, maar altijd interessante discussie. PSV heeft de pech dat alle grote bedrijven, behalve Philips, B2B markten betreft en dus minder interessant voor hen om het grote publiek te bereiken via shirtsponsoring: DAF, ASML, VDL.
Voor Maas International lijkt mij shirt sponsoring niet eens zo verkeerd, maar ik weet niet of supporters daar veel enthousiaster van worden dan van Energie Direct.
 
Overigens zou een bank mooi zijn, maar ASN of Triodos zal niet gaan, want die investeren niet in kinderarbeid... :cautious:

Niet Eindhoven, maar Brabant: Jumbo? Bon prix?
Landelijk: Amazon of Azure (cloud is booming, daar wordt geld verdiend en heftig geconcurreerd), Google.
Top 50 NL non-industriële markt en buiten banken en verzekeraars: KPMG, KPN, Randstad, BAM (Heijmans?), KLM (Ryanair?).
 
Overigens zou een bank mooi zijn, maar ASN of Triodos zal niet gaan, want die investeren niet in kinderarbeid... :cautious:

Niet Eindhoven, maar Brabant: Jumbo? Bon prix?
Landelijk: Amazon of Azure (cloud is booming, daar wordt geld verdiend en heftig geconcurreerd), Google.
Top 50 NL non-industriële markt en buiten banken en verzekeraars: KPMG, KPN, Randstad, BAM (Heijmans?), KLM (Ryanair?).

Als ze die vrouwen dan ook meenemen, prima! :D
 
Overigens zou een bank mooi zijn, maar ASN of Triodos zal niet gaan, want die investeren niet in kinderarbeid... :cautious:

Niet Eindhoven, maar Brabant: Jumbo? Bon prix?
Landelijk: Amazon of Azure (cloud is booming, daar wordt geld verdiend en heftig geconcurreerd), Google.
Top 50 NL non-industriële markt en buiten banken en verzekeraars: KPMG, KPN, Randstad, BAM (Heijmans?), KLM (Ryanair?).

Jumbo is al sponsor van een wielerploeg en een schaatsploeg en heeft onlangs een 5 jarig contract getekend.
Die gaan zeker niet op het shirt van PSV.
 
Wat voor merk zou jij graag zien? Afgezien van Philips, dan.

Ik heb ooit geroepen, alles is prima als ze maar de jackpot betalen.
ED is gaar, lelijk en kansloos + betaald niet eens de jackpot, maar gewoon simpel het minimale wat PSV waarschijnlijk wou. Dat zo'n prutsbedrijf hun kans grijpt is te begrijpen, maar dat een ploeg als PSV wat vaak genoeg in CL/EL komt geen fatsoenlijke sponsor kan scoren blijft triestheid.

Dat zal dan weer te maken hebben met de nette imago die PSV wilt hanteren steeds. Van mij part mag Unibet, Marlboro of whatever het ook worden. Na Philips is alles ruk en kut, dan kan je beter het maximale uit halen van de 2na rukste die het meest betaald.
 
Ik heb ooit geroepen, alles is prima als ze maar de jackpot betalen.
ED is gaar, lelijk en kansloos + betaald niet eens de jackpot, maar gewoon simpel het minimale wat PSV waarschijnlijk wou. Dat zo'n prutsbedrijf hun kans grijpt is te begrijpen, maar dat een ploeg als PSV wat vaak genoeg in CL/EL komt geen fatsoenlijke sponsor kan scoren blijft triestheid.

Dat zal dan weer te maken hebben met de nette imago die PSV wilt hanteren steeds. Van mij part mag Unibet, Marlboro of whatever het ook worden. Na Philips is alles ruk en kut, dan kan je beter het maximale uit halen van de 2na rukste die het meest betaald.

Als het RELX word koop ik n shirtje. ;)
 
Nog 1 jaar naar dat cheap ass pruts merk kijken pff :braak:

Inderdaad. Maar dan is het nog maar de vraag wat er voor terugkomt straks. Waar ik destijds hoopvol dacht aan Mercedes, Fly Emirates e.d., bleek het al moeilijk genoeg om een of ander B-merkje van een energie-provider te strikken :confused:

Jumbo is al sponsor van een wielerploeg en een schaatsploeg en heeft onlangs een 5 jarig contract getekend.
Die gaan zeker niet op het shirt van PSV.

Gelukkig maar, want dat zou gewoon nog erger dan Energie Direct zijn; een werkelijk spuuglelijk logo dat alles waar het opstaat er goedkoop en low budget uit laat zien (inclusief de helm van Max Verstappen dus ja).

Verder eens met de punten van kritiek hier en ook lijkt het rood van het shirt te zijn ingekleurd met viltstift.
 
Terug
Bovenaan Onderaan