PSV speelt vandaag in het nieuwe uitshirt, gebaseerd op die uit 1988
Db8nhNeWkAA72yj.jpg
 
Hoewel ik het verdriet van onze Bondscoach volledig deel mbt de sponsoring, moet ik wel zeggen dat ik dit echt een prachtig shirt vind! Die schitterende mouwen (sorry Reem! :ROFL:) maken het voor mij af.

Zou 'm zo halen en Manoleps op de rug laten zetten.
 
Best aardig shirt.

Pros:
- PSV logo in PSV kleuren!
- Kleurencombi die we vaker gezien hebben
- Aardig design

Cons:
- Ik ben geen fan van als de voorkant en achterkant van design verschillen (beide effen of beide een motief)
- De Umbro diamantjes op de mouwen zijn teveel aanwezig
- Tikkeltje saai
 
Laatst bewerkt:
De kleur blauw bevalt me zeer; het lijkt eerlijk gezegd meer op aqua. De afwerking van de mauwen ziet er in de kleedkamer goed uit, maar ik twijfel eraan als ik ze op de Pre-Sale zie.

Het tenue herinnert me aan een fan-made design ergens op het forum. Volgens mij dat van PSV Netwerk.
 
Ik vind de mouwtjes niet zo heel mooi, maar over het geheel wel een mooi shirt.

De mouwtjes zijn inderdaad niet zo mooi. Daar hadden ze beter een geheel blauwe band van kunnen maken. Wel fraai is de verwijzing naar 25-5-1988 op de rug.
Zo'n shirt wordt helaas weer ontsierd door een sponsornaam.
 
Laatst bewerkt:
Hoewel ik het verdriet van onze Bondscoach volledig deel mbt de sponsoring, moet ik wel zeggen dat ik dit echt een prachtig shirt vind! Die schitterende mouwen (sorry Reem! :ROFL:) maken het voor mij af.

Zou 'm zo halen en Manoleps op de rug laten zetten.

88 als rugnummer?

Mooi shirt, ben ook niet zo kapot van de mouwen. Doet me denken aan een tegelwandje op het toilet van de lokale Griek. Shirt an sich is echt mooi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan