Weet iemand nog toevallig of de groene shirt van PSV nog ergens te koop is? Die we keer met de CL op hadden. Die zoek ik al een poosje maar nergens te vinden, of in kindermaten alleen.
 
Hallo allemaal. Ik lees al jaren lang mee, maar dankzij wat enthousiasme toch maar aangemeld.

Naar aanleiding van het nieuwe witte uitshirt van Umbro begon het tekenen weer te kriebelen. Een (simpele) template gezocht en mijn eerste voorzichtige idee voor het thuisshirt op 'papier' gezet. De dunne rode lijntjes naast de traditionele rode banen vind ik erg fraai, dus die laat ik terugkomen. Verder niet heel veel nieuws. Wel gestreepte mouwen met de Umbro-band zoals nu op het uitshirt is toegepast.

YWq12fS.png
wh22gLg.png


Omdat ik het huidige thuisshirt vrij mooi vind, wil ik er niet al te veel van afwijken. Nadelen (de grote witte punt op de hals, verdeling rode banen over het shirt, rare zijkanten, niet volledig gestreepte mouwen...) heb ik geprobeerd weg te halen. Zelf niet 100% tevreden, maar wel voor zo'n 90% ;) Wat vinden jullie?

(broek zou zwart worden en sokken wit met rode horizontale banden in Brabant-patroon)
 
Hallo allemaal. Ik lees al jaren lang mee, maar dankzij wat enthousiasme toch maar aangemeld.

Naar aanleiding van het nieuwe witte uitshirt van Umbro begon het tekenen weer te kriebelen. Een (simpele) template gezocht en mijn eerste voorzichtige idee voor het thuisshirt op 'papier' gezet. De dunne rode lijntjes naast de traditionele rode banen vind ik erg fraai, dus die laat ik terugkomen. Verder niet heel veel nieuws. Wel gestreepte mouwen met de Umbro-band zoals nu op het uitshirt is toegepast.

YWq12fS.png
wh22gLg.png


Omdat ik het huidige thuisshirt vrij mooi vind, wil ik er niet al te veel van afwijken. Nadelen (de grote witte punt op de hals, verdeling rode banen over het shirt, rare zijkanten, niet volledig gestreepte mouwen...) heb ik geprobeerd weg te halen. Zelf niet 100% tevreden, maar wel voor zo'n 90% ;) Wat vinden jullie?

(broek zou zwart worden en sokken wit met rode horizontale banden in Brabant-patroon)

Als je die Umbro-band op de mouw weglaat is het een prima shirt.
 
Hallo allemaal. Ik lees al jaren lang mee, maar dankzij wat enthousiasme toch maar aangemeld.

Naar aanleiding van het nieuwe witte uitshirt van Umbro begon het tekenen weer te kriebelen. Een (simpele) template gezocht en mijn eerste voorzichtige idee voor het thuisshirt op 'papier' gezet. De dunne rode lijntjes naast de traditionele rode banen vind ik erg fraai, dus die laat ik terugkomen. Verder niet heel veel nieuws. Wel gestreepte mouwen met de Umbro-band zoals nu op het uitshirt is toegepast.

YWq12fS.png
wh22gLg.png


Omdat ik het huidige thuisshirt vrij mooi vind, wil ik er niet al te veel van afwijken. Nadelen (de grote witte punt op de hals, verdeling rode banen over het shirt, rare zijkanten, niet volledig gestreepte mouwen...) heb ik geprobeerd weg te halen. Zelf niet 100% tevreden, maar wel voor zo'n 90% ;) Wat vinden jullie?

(broek zou zwart worden en sokken wit met rode horizontale banden in Brabant-patroon)
Wat een leuke eerste post!
Leuk ontwerp. Past goed bij het nieuwe uitshirt. (Y):)
 
Voor wie nog replica shirtjes zoekt, op diverse Chineze verkooop sites zijn alle PSV tenue's te koop, inclusief de nieuwe witte :D
Omgerekend, je kan daar 7 replica's kopen voor de prijs van 1 originele hier, voor wie geen zin of geld heeft om 70e te lappen voor een C merk als Umbro zeer begrijpelijk :)
 
Voor wie nog replica shirtjes zoekt, op diverse Chineze verkooop sites zijn alle PSV tenue's te koop, inclusief de nieuwe witte :D
Omgerekend, je kan daar 7 replica's kopen voor de prijs van 1 originele hier, voor wie geen zin of geld heeft om 70e te lappen voor een C merk als Umbro zeer begrijpelijk :)
Maar met die aanschaf van een Umbro steun je dan wel weer PSV!
 
Maar met die aanschaf van een Umbro steun je dan wel weer PSV!

Zeiden wij niet allemaal hier toen Umbro kwam dat de prijzen naar beneden zouden gaan? Omdat Umbro toch een C merkje is dus kunnen ze nooit de hoofdprijs vragen, nou dus wel met 84,99 voor een Umbro shirtje hahaha, humor hebben ze wel en genoeg die het kopen ook gek genoeg.

Ik kan het bedrag wel missen maar puur uit principes ga ik niet zoveel betalen, was het 49,99 dan zeg ik fair prijs voor een c-merk en shirt, zou ik elk seizoen wel 1 kopen als het iets interessants is. Dat Barcelona dat nou vraagt in hun fanstore waar jaarlijks miljoenen bezoekers komen snap ik het nog wel, maar PSV en alle overige mickey mouse clubs die ook de boel uitmelken :lmao:

Ik sponsor liever mezelf met 3 shirtjes + de Chinees om de hoek hier vanavond.
 
Hallo allemaal. Ik lees al jaren lang mee, maar dankzij wat enthousiasme toch maar aangemeld.

Naar aanleiding van het nieuwe witte uitshirt van Umbro begon het tekenen weer te kriebelen. Een (simpele) template gezocht en mijn eerste voorzichtige idee voor het thuisshirt op 'papier' gezet. De dunne rode lijntjes naast de traditionele rode banen vind ik erg fraai, dus die laat ik terugkomen. Verder niet heel veel nieuws. Wel gestreepte mouwen met de Umbro-band zoals nu op het uitshirt is toegepast.

YWq12fS.png
wh22gLg.png


Omdat ik het huidige thuisshirt vrij mooi vind, wil ik er niet al te veel van afwijken. Nadelen (de grote witte punt op de hals, verdeling rode banen over het shirt, rare zijkanten, niet volledig gestreepte mouwen...) heb ik geprobeerd weg te halen. Zelf niet 100% tevreden, maar wel voor zo'n 90% ;) Wat vinden jullie?

(broek zou zwart worden en sokken wit met rode horizontale banden in Brabant-patroon)
Zou zomaar heel erg op dit shirt kunnen lijken.
- de Umbro diamantjes op de mouwen zoals bij het uitshirt (en andere designs van Umbro)
- de rode schouders ( zoals we het hebben gezien bij andere shirts van Umbro komend jaar)

Ik denk alleen niet dat Umbro weer de onderbroken rode banen gaat gebruiken (de kleine witte streepjes aan beide kanten van iedere rode baan). En het zou me ook niet verbazen als de Umbro blokjes (als we die krijgen) zwart zouden zijn om meer op te vallen.

Maar erg mooie creatie! (Y)
 
Bedankt voor de positieve reacties, leuk om te lezen!
De pijnpunten zitten blijkbaar in de mouwband: die had ik al aan zien komen, daarom nog wat varianten gemaakt. Kunnen we kiezen en de fabrikant de opdracht geven ;)

Geheel rode dikke band
yYfpNQO.png
hweEGnJ.png


Brabantse blokken a la 2012/2013
Pg44pR2.png
GCLFAZy.png


Geheel rode dunne band
1lpPpsk.png
MemwzKy.png


Geheel zwarte dunne band
AhZdKtO.png
t7vBmXN.png


Ik ben weer benieuwd! :cool:
 
Ik vind zowiezo alle gestreepte shirts die PSV heeft gehad lelijk. PSV hoort voor mij een geheel rood shirt te hebben, met een zwarte broek. Gestreepte shirts van Inter en AC Milan zijn super, maar bij PSV vind ik het afgrijselijk.:sneeze:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bedankt voor de positieve reacties, leuk om te lezen!
De pijnpunten zitten blijkbaar in de mouwband: die had ik al aan zien komen, daarom nog wat varianten gemaakt. Kunnen we kiezen en de fabrikant de opdracht geven ;)

Geheel rode dikke band
yYfpNQO.png
hweEGnJ.png


Brabantse blokken a la 2012/2013
Pg44pR2.png
GCLFAZy.png


Geheel rode dunne band
1lpPpsk.png
MemwzKy.png


Geheel zwarte dunne band
AhZdKtO.png
t7vBmXN.png


Ik ben weer benieuwd! :cool:

Zwarte band het mooiste en daarna Brabantse blokken.
 
Hallo allemaal. Ik lees al jaren lang mee, maar dankzij wat enthousiasme toch maar aangemeld.

Naar aanleiding van het nieuwe witte uitshirt van Umbro begon het tekenen weer te kriebelen. Een (simpele) template gezocht en mijn eerste voorzichtige idee voor het thuisshirt op 'papier' gezet. De dunne rode lijntjes naast de traditionele rode banen vind ik erg fraai, dus die laat ik terugkomen. Verder niet heel veel nieuws. Wel gestreepte mouwen met de Umbro-band zoals nu op het uitshirt is toegepast.

YWq12fS.png
wh22gLg.png


Omdat ik het huidige thuisshirt vrij mooi vind, wil ik er niet al te veel van afwijken. Nadelen (de grote witte punt op de hals, verdeling rode banen over het shirt, rare zijkanten, niet volledig gestreepte mouwen...) heb ik geprobeerd weg te halen. Zelf niet 100% tevreden, maar wel voor zo'n 90% ;) Wat vinden jullie?

(broek zou zwart worden en sokken wit met rode horizontale banden in Brabant-patroon)
Gaaf, en welkom op het forum. In de topic supporterscafe kun je je even voorstellen. Echt een leuk forum hier.
 
Umbro heeft net het nieuwe shirt van Huddersfield Town uitgebracht. Op zich niet heel bijzonder, ware het niet dat ze net als PSV gestreepte shirts hebben en Umbro als sponsor hebben. Dus goede kans dat het PSV shirt er zo gaat uit zien (verander het blauw voor rood):

Bron

Lijkt dus erg veel op het design van From-The-Fields
 
Laatst bewerkt:
Umbro heeft net het nieuwe shirt van Huddersfield Town uitgebracht. Op zich niet heel bijzonder, ware het niet dat ze net als PSV gestreepte shirts hebben en Umbro als sponsor hebben. Dus goede kans dat het PSV shirt er zo gaat uit zien (verander het blauw voor rood):

Bron

Lijkt dus erg veel op het design van From-The-Fields

Ik geloof dat ik dat baby-slabbetje niet echt fraai vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan