Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt alsof AZ speelt.. alleen spelen die beter.Zie net de samenvatting en was wat sceptisch over het rode shirt met vooral de lelijke banen, maar in combinatie met de witte broek en sokken ziet het er wel heel vet uit.
Ja of FC Utrecht.Lijkt alsof AZ speelt.. alleen spelen die beter.
Die zijn al uitverkocht.Weet iemand of de wedstrijd shirts met Philips op de borst ook verkocht (gaan) worden? Zou t zowaar overwegen als laatste kans.
Volgens mij zijn ze weer te bestellen.Die zijn al uitverkocht.
Die heb ik dus maar gekocht. Heb toch al genoeg shirts om aan te trekken, dus dan ik deze wel op de muur.Volgens mij zijn ze weer te bestellen.
/edit - Laat maar, alleen XS dus
PSV x Philips Celebration Shirt
Het PSV x Philips Celebration Shirt brengt een prachtig eerbetoon aan de unieke samenwerking tussen PSV en Philips. De bijzondere band tussen PSV en Philips bestaat inmiddels 110 jaar; een looptijd waarmee de club en sponsor het record voor langstlopendewww.psvfanstore.nl
En anders kun je 'm nog altijd met een zuignapje in de auto hangen.Die heb ik dus maar gekocht. Heb toch al genoeg shirts om aan te trekken, dus dan ik deze wel op de muur.
TV Test Image Inspired: PSV 24-25 Away Kit Released
The new PSV Eindhoven 2024-25 away kit has a design inspired by experimental images on TV.www.footyheadlines.com
We zullen komend seizoen wat vaker naar een testbeeld gaan kijken ..
Kan je printscreen maken voor de niet tiktokkers onder onsPSV heeft samen met Puma zo'n campagne opgericht om het 3e shirt van PSV te ontwerpen. Via TikTok kwam ik deze tegen:
Alle credits aan @Jaccovansanten.nl voor zijn filmpje en shirt. Van mij mag deze winnen.
Helaas is de link geblokkeerd. Maar ik zou zeggen kijk op TikTok en zoek naar jaccovansanten.nl
Kan je printscreen maken voor de niet tiktokkers onder ons
Thanks