Ja, dan hoor je me stukke minder. Goede dingen en dagen spreken voor zich, ik reageer liever op de nare dingen, en 'gellukig' is er meer dan genoeg om te huilen en klagen bij PSV.

Dus ik ben zeker wel poosje zoet ja.

Dus een zwart shirt is een naar ding... Tjoh. Meeste reacties zijn hierover neutraal tot behoudend positief. Dat jij direct weer in de 'het is helemaal niks' modus springt is gewoon opvallend. Of beter gezegd in de lijn der verwachting. En dat zegt gevoelsmatig meer over jou (manier van posten) dan over het shirt.
 
Laatst bewerkt:
Dus een zwart shirt is een naar ding... Tjoh. Meeste reacties zijn hierover neutraal tot behoudend positief. Dat jij direct weer in de 'het is helemaal niks' modus springt is gewoon opvallend. Of beter gezegd in de lijn der verwachting. En dat zegt gevoelsmatig meer over jou (manier van posten) dan over het shirt.

What's new?
Of PSV het nou zwart, grijs, roze of geel doet, men slikt alles hier wel, Beetje tegenstribbelen en toch slikken.

En ja, zwart is prima kleur in sommige gevallen, voornamelijk zakelijk. Voetbal = vreugde, plezier, het verbindt, leuk om naar te kijken etc.. met die gedachte maak je een shirt. dan is zwart/grijs totaal ongeschikt in elk opzicht, just my 2 cents.

 
What's new?
Of PSV het nou zwart, grijs, roze of geel doet, men slikt alles hier wel, Beetje tegenstribbelen en toch slikken.

En ja, zwart is prima kleur in sommige gevallen, voornamelijk zakelijk. Voetbal = vreugde, plezier, het verbindt, leuk om naar te kijken etc.. met die gedachte maak je een shirt. dan is zwart/grijs totaal ongeschikt in elk opzicht, just my 2 cents.

Wat is jou inziens dan wel een mooi shirt?
 
What's new?
Of PSV het nou zwart, grijs, roze of geel doet, men slikt alles hier wel, Beetje tegenstribbelen en toch slikken.

En ja, zwart is prima kleur in sommige gevallen, voornamelijk zakelijk. Voetbal = vreugde, plezier, het verbindt, leuk om naar te kijken etc.. met die gedachte maak je een shirt. dan is zwart/grijs totaal ongeschikt in elk opzicht, just my 2 cents.

Een van de mooiste shirts van PSV (mijn mening) was juist grotendeels zwart

psv.jpg


Maar smaak is natuurlijk subjectief.

 
Natuurlijk is die mooi, omdat zwart goed matcht met de blokjeshistorie en het logo , de nadruk ligt niet op zwart zelf alleen.
Waar de cheapass grijze nu gewoon lelijk is en dat geel er boven maakt het nog opvallend/lelijker. Simpel, inspiratieloos, goedkoop en lelijk
 
What's new?
Of PSV het nou zwart, grijs, roze of geel doet, men slikt alles hier wel, Beetje tegenstribbelen en toch slikken.

En ja, zwart is prima kleur in sommige gevallen, voornamelijk zakelijk. Voetbal = vreugde, plezier, het verbindt, leuk om naar te kijken etc.. met die gedachte maak je een shirt. dan is zwart/grijs totaal ongeschikt in elk opzicht, just my 2 cents.

Natuurlijk is die mooi, omdat zwart goed matcht met de blokjeshistorie en het logo , de nadruk ligt niet op zwart zelf alleen.
Waar de cheapass grijze nu gewoon lelijk is en dat geel er boven maakt het nog opvallend/lelijker. Simpel, inspiratieloos, goedkoop en lelijk

Ja, lekkere draaikont, eerst is zwart/grijs totaal ongeschikt en dan kan het weer wel... Je bent ook gewoon de Wouter Bos van het forum :D
 
Ja, lekkere draaikont, eerst is zwart/grijs totaal ongeschikt en dan kan het weer wel... Je bent ook gewoon de Wouter Bos van het forum :D

:D
Nee valt mee, maar je kan toch niet ontkennen dat het zwart gewoon geweldig matcht met zo'n rood/witte verticale streep, gewoon super als geheel.
Nu hebben we gay sponsor met een kansloos simpele kleur, om het nog lelijker te maken lelijker gele handvatten op je schouders, totaal niks wat mixt of matcht met elkaar. Totaal zielloos.

Grijs/zwart is not done, maar als je goed en creatief je best doet zo als PSV toen kan je het zwart camoufleren en er toch een mooi geheel van maken. Maar er moet dus iets bij zijn wat voor wat verademing of oog-afleiding zorgt.


 
Na t eerste wedstrijdje (de eerste cup is binnen) de shirts gezien te hebben moet ik zeggen dat ik het nieuwe uittenue eigenlijk gewoon n mooi geheel vind.
 
Na t eerste wedstrijdje (de eerste cup is binnen) de shirts gezien te hebben moet ik zeggen dat ik het nieuwe uittenue eigenlijk gewoon n mooi geheel vind.

:unsure:Ik vind het niet zo mooi. :re:

"Het carbon-gele shirt is het uitshirt uit de PSV-wedstrijdcollectie voor seizoen 2017-18. De felle, fluoriserend gele accenten op een verder donker shirt symboliseren het licht van Glow en lighttown Eindhoven."

:unsure:Zou het politievoetbalteam niet misstaan. :re:


 
:unsure:Ik vind het niet zo mooi. :re:

"Het carbon-gele shirt is het uitshirt uit de PSV-wedstrijdcollectie voor seizoen 2017-18. De felle, fluoriserend gele accenten op een verder donker shirt symboliseren het licht van Glow en lighttown Eindhoven."

:unsure:Zou het politievoetbalteam niet misstaan. :re:

Ze zullen gedacht hebben, "Hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze verzameling slappelingen toch nog een beetje autoritaire uitstraling krijgen?"
 
Ik heb de eerste gekkies al gezien met het uit-shirt op Schiphol, man man man wat een afgang, PSV moet de fans betalen om het te dragen ipv omgekeerd pff.



 
Vorige week het nieuwe thuisshirt gekocht. Ik ben sowieso altijd meer een voorstander van het kopen van een thuisshirt ipv een uitshirt. Met name door het feit dat dit shirt altijd de tradionele rode en witte kleuren bevat.
 
Aan de andere kant lijken die dus allemaal op elkaar en uittenues niet. ;)

Om eerlijk te zijn, heb ik slechts een shirt en draag ik het eigenlijk nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan