Volledig overbodig. Maarja, de magazijnen zullen wel al vol liggen. Misschien beter geweest om dit shirt tot volgend jaar te bewaren, want om nu te zeggen dat je een outfit nodig hebt "bij eventuele uitwedstrijden van de beker"....belachelijk. Ik hoop dat ze blijven zitten met dit shirt.
 
Volledig overbodig. Maarja, de magazijnen zullen wel al vol liggen. Misschien beter geweest om dit shirt tot volgend jaar te bewaren, want om nu te zeggen dat je een outfit nodig hebt "bij eventuele uitwedstrijden van de beker"....belachelijk. Ik hoop dat ze blijven zitten met dit shirt.

Ze kunnen hem nog altijd marketen als pyama.
 
Ik snap dat de voetbalwereld gedreven wordt door commercie, maar dit is echt spugen in het gezicht van je eigen supporters. Een uitshirt voor in de beker (uiteraard waren deze bestemd voor Europa). What's next? Een speciaal shirt voor wedstrijden tegen tegenstanders uit Limburg? En eentje wanneer de clubnaam tussen de A en de F zit?

Schandalig. Nog geen vijf jaar geleden kwam het ene seizoen een thuisshirt uit en het andere seizoen een uitshirt. Nu krijgen we er drie per seizoen... En nog ontiegelijk lelijke shirts ook. Stuk voor stuk.

Umbro heeft welgeteld één mooi shirt gepresenteerd en dat was het lichtblauwe CL-tenue. Egaal, dus bijna niet te verpesten.
 
Ik snap dat de voetbalwereld gedreven wordt door commercie, maar dit is echt spugen in het gezicht van je eigen supporters. Een uitshirt voor in de beker (uiteraard waren deze bestemd voor Europa). What's next? Een speciaal shirt voor wedstrijden tegen tegenstanders uit Limburg? En eentje wanneer de clubnaam tussen de A en de F zit?

Schandalig. Nog geen vijf jaar geleden kwam het ene seizoen een thuisshirt uit en het andere seizoen een uitshirt. Nu krijgen we er drie per seizoen... En nog ontiegelijk lelijke shirts ook. Stuk voor stuk.

Umbro heeft welgeteld één mooi shirt gepresenteerd en dat was het lichtblauwe CL-tenue. Egaal, dus bijna niet te verpesten.

Ik denk dat ze bij PSV in dit geval niks anders konden, shirts zijn allang ontworpen en de campagne eromheen zal tegelijkertijd met de andere shirtjes geschoten zijn. Die shirtjes worden volgens mij vaak al met bakken besteld. Als je dan in je contract hebt staan dat je drie shirtjes uitbrengt in een jaar kun je als club ook moeilijk zeggen dat ze die shirtjes niet presenteren ben ik bang. Dan zijn er op het veld een paar uilen die Europees voetbal niet halen, dat maakt dit aardig beschamend.
 
Ik snap dat de voetbalwereld gedreven wordt door commercie, maar dit is echt spugen in het gezicht van je eigen supporters. Een uitshirt voor in de beker (uiteraard waren deze bestemd voor Europa). What's next? Een speciaal shirt voor wedstrijden tegen tegenstanders uit Limburg? En eentje wanneer de clubnaam tussen de A en de F zit?

Schandalig. Nog geen vijf jaar geleden kwam het ene seizoen een thuisshirt uit en het andere seizoen een uitshirt. Nu krijgen we er drie per seizoen... En nog ontiegelijk lelijke shirts ook. Stuk voor stuk.

Umbro heeft welgeteld één mooi shirt gepresenteerd en dat was het lichtblauwe CL-tenue. Egaal, dus bijna niet te verpesten.

Een shirt met een zachte G :D

Ben het met je eens dat de uitleg die ze nu geven helemaal nergens op slaat. Overigens vond ik dat groene shirt best apart, maar wie wil er herinnerd worden aan zo'n slechte prestatie?
 
:stop:
cid63053__PZ41209.jpg

 
Energiedirect stopt per 2019 als hoofdsponsor en wordt daarna nog twee jaar rugsponsor.

Hopen op een wat meer aansprekende naam nu..
 
Terug
Bovenaan Onderaan