Komt dat niet gewoon doordat het postuur van dat jochie net ff wat.kleiner en smaller is dan Bergwijn?
 
Komt dat niet gewoon doordat het postuur van dat jochie net ff wat.kleiner en smaller is dan Bergwijn?

Dan zou alles gewoon in verhouding moeten zijn. Dat is bij alle andere shirts toch ook gewoon zo?


Ik heb nog eens even goed gekeken naar het shirt en ik vind het wel een mooi shirt.
 
Dan zou alles gewoon in verhouding moeten zijn. Dat is bij alle andere shirts toch ook gewoon zo?


Ik heb nog eens even goed gekeken naar het shirt en ik vind het wel een mooi shirt.

Hoe je staat en hoe gevuld je rondom de schouders bent maakt volgens mij ook uit, bij de man met de gitaar zie je dat de rode baan redelijk hetzelfde zit als bij die jongen. Mogelijk dat je houding, schouders hangend of sterk naar achter ook invloed hebben. We gaan t komend seizoen wel zien.
 
19105889_10155355406758953_3696544741655295549_n.jpg


Hoe de mouw "aansluit" (te zien bij de vrouw met het kind) is niet echt fraai. Maar goed, rood en witte strepen, voor de rest niet echt iets opvallends. Niet het mooiste shirt, maar als ze er kampioen in worden hoor je mij niet klagen.
 
19105889_10155355406758953_3696544741655295549_n.jpg


Hoe de mouw "aansluit" (te zien bij de vrouw met het kind) is niet echt fraai. Maar goed, rood en witte strepen, voor de rest niet echt iets opvallends. Niet het mooiste shirt, maar als ze er kampioen in worden hoor je mij niet klagen.

Ik vind het onderste deel van de zijkant er echt niet uitzien. Kijk maar bij die schoonmaakmevrouw in de foto. Dat kleine rode strookje, en het feit dat de achterkan langer is dan de voorkant...ik vind het allemaal niks.
 
Ik vind het onderste deel van de zijkant er echt niet uitzien. Kijk maar bij die schoonmaakmevrouw in de foto. Dat kleine rode strookje, en het feit dat de achterkan langer is dan de voorkant...ik vind het allemaal niks.

Klopt. Echt een shirt om in de broek te dragen. Welke gek dat onderste deel heeft "verzonnen" Die witte banen van ongelijke breedte, dat reststukje rood, die ongelijke lengte. Echt alles gaat daar fout.
 
Klopt. Echt een shirt om in de broek te dragen. Welke gek dat onderste deel heeft "verzonnen" Die witte banen van ongelijke breedte, dat reststukje rood, die ongelijke lengte. Echt alles gaat daar fout.

Ja...dit is wel een beetje het eindproduct wat ik zou kunnen produceren als je mij achter een naaimachine zet met witte en rode stof...
 
Ik vind het onderste deel van de zijkant er echt niet uitzien. Kijk maar bij die schoonmaakmevrouw in de foto. Dat kleine rode strookje, en het feit dat de achterkan langer is dan de voorkant...ik vind het allemaal niks.

Ik vind het onherkenbaar. Die vent in z'n camopak zie je natuurlijk heel slecht als medespeler. En een gereedschapsgordel? Ik weet het niet hoor. Vind het ver gezocht, die nieuwe tenues.
 
Ik vind het net een trainingstenue. Ik hou altijd wel van dat het logo dezelfde kleur heeft als de accenten in het shirt, maar nee hier slaan ze de plank echt volledig mis.
 
Och ja ze moeten wat aan hun lijf hebben. Naakt spelen zal niet mogen. ;)
Grijs met politiegeel., :shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan