PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sinds wanneer wil Madueke weg? En mooie voorbeelden die je erbij haalt maar als Schmidt zo'n fan was van Mauro en Sadilek waarom speelt er 1 dan bijna nooit en is de andere verhuurd?
Mauro is geblesseerd, tot die tijd speelde hij zeer regelmatig, een stuk meer in ieder geval dan Mo en Madueke
 
Heeft in de 'pers' gestaan, niet altijd de meest seriueze, maar toch.... Ik kan hem wel begrijpen, in ieder geval, PSV speelt als een drol, en hij mag niet spelen. Leicester zou de meest serieuze gegadigde zijn voor Madueke, zou een prima club voor hem zijn.

Haha nou als hij echt weg wil naar Leicester moet hij niet over speeltijd zeuren, want Vardy en Iheanacho gaat hij echt niet uit de basis spelen. Leicester staat ook gewoon 3e in de Premier League.

Maar goed ik geloof hier vrij weinig van, ik denk dat hij volgend seizoen gewoon basis speelt als Malen vertrekt van de zomer.
 
Heeft in de 'pers' gestaan, niet altijd de meest seriueze, maar toch.... Ik kan hem wel begrijpen, in ieder geval, PSV speelt als een drol, en hij mag niet spelen. Leicester zou de meest serieuze gegadigde zijn voor Madueke, zou een prima club voor hem zijn.
Ach, Madueke moet niet zo zeuren als hij dat vindt. Heeft aardig wat speelminuten gemaakt en moest wel geteld afgelopen weekend 1x Vertessen voor hem dulden. Heeft ook spelers al Gotze en Gakpo voor hem. Niet de minsten.

Die gaat volgend jaar genoeg minuten maken. Blijft heus wel. Zit volgens mij een goede kop op.
 
Lullen bij ESPN dat het kampioenschap van Ajax confronterend zou zijn voor ons.. Proest wat een lullo's
 
Dit dus, al jaren hebben we het over topsportmentaliteit, doet Schmidt t is het weer niet goed voor een deel van de fans.
Dit dus! Het moet ook weer niet een eitje zijn voor zo'n Madueke om te kunnen spelen. Al is het maar 'kunstmatige' concurrentie, spelers moeten ook leren om te blijven vechten. Laat ze maar een soort winnaarsmentaliteit kweken, want het gebrek hieraan is nou net iets wat onze wedstrijden de laatste tijd nadelig beïnvloedt.
 
Dit dus! Het moet ook weer niet een eitje zijn voor zo'n Madueke om te kunnen spelen. Al is het maar 'kunstmatige' concurrentie, spelers moeten ook leren om te blijven vechten. Laat ze maar een soort winnaarsmentaliteit kweken, want het gebrek hieraan is nou net iets wat onze wedstrijden de laatste tijd nadelig beïnvloedt.

Nee, je moet die jochies pamperen. Ze zijn allemaal zo zielig en die kwaadaardige Duitser doet er alles aan om ons kapot te maken.

Kut mentaliteit
 
Dit dus! Het moet ook weer niet een eitje zijn voor zo'n Madueke om te kunnen spelen. Al is het maar 'kunstmatige' concurrentie, spelers moeten ook leren om te blijven vechten. Laat ze maar een soort winnaarsmentaliteit kweken, want het gebrek hieraan is nou net iets wat onze wedstrijden de laatste tijd nadelig beïnvloedt.
Ja, Schmidt heeft inderdaad van PSV een onverslaanbare vechtmachine gemaakt...
 
Zucht.

Discussieren is niet je sterkste punt of wel?
Beetje rare opmerking, ik heb een iets ander mening dan jij. Het argument was dat Schmidt de talenten een winnaarsmentaliteit bijbrengt. Daar zie ik helemaal niets van op het veld. Mag dat?
 
Beetje rare opmerking, ik heb een iets ander mening dan jij. Het argument was dat Schmidt de talenten een winnaarsmentaliteit bijbrengt. Daar zie ik helemaal niets van op het veld. Mag dat?
Nee, op het moment dat ik antwoord op jou met een argument reageer je niet meer. En daarnaast ontwijk je alle discussiepunten door dingen aan te halen omdat PSV nog niet is waar het naartoe wil.
 
Nee, op het moment dat ik antwoord op jou met een argument reageer je niet meer. En daarnaast ontwijk je alle discussiepunten door dingen aan te halen omdat PSV nog niet is waar het naartoe wil.
Welk argument heb ik niet op gereageerd?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan