PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mag hopen dat onze spelers zich bewust zijn van het gevaar van het schot van Schöne, dus niet op 3 meter dekken en zo min mogelijk aanleiding geven voor vrije trappen tot 25m vanaf de goal.
 
E0YynSXXsAYVF8L
 
Eerlijk het kan me ook echt he-le-maal niets meer schelen of Mo op de tribune, bank of in de basis begint. Voetballen kan ie prima, maar daarbuiten mist hij álles om het in dit wereldje te redden. Kan me ook totaal niet vinden in de kritiek die de technische staf van PSV 1 krijgt.
 
Eerlijk het kan me ook echt he-le-maal niets meer schelen of Mo op de tribune, bank of in de basis begint. Voetballen kan ie prima, maar daarbuiten mist hij álles om het in dit wereldje te redden. Kan me ook totaal niet vinden in de kritiek die de technische staf van PSV 1 krijgt.
En ook niet nu je hoort dat ook Madueke weg wil omdat hij niet genoeg speeltijd krijgt? Omdat hij zogenaamd niet goed genoeg traint?
Onder Schmidt hadden Cruyff, Maradonna en Romario gewoon op de bank gezeten, omdat zebniet goed genoeg trainden. Ik vind dat echt vreemd en dit maakt PSV veel minder aantrekkelijk voor echte talenten en zorgt ervoor dat we volgend jaar lekker naar Mauro, Sadilek en Thomas kijkne, die trainen namelijk wel altijd goed.
 
En ook niet nu je hoort dat ook Madueke weg wil omdat hij niet genoeg speeltijd krijgt? Omdat hij zogenaamd niet goed genoeg traint?
Onder Schmidt hadden Cruyff, Maradonna en Romario gewoon op de bank gezeten, omdat zebniet goed genoeg trainden. Ik vind dat echt vreemd en dit maakt PSV veel minder aantrekkelijk voor echte talenten en zorgt ervoor dat we volgend jaar lekker naar Mauro, Sadilek en Thomas kijkne, die trainen namelijk wel altijd goed.

Sinds wanneer wil Madueke weg? En mooie voorbeelden die je erbij haalt maar als Schmidt zo'n fan was van Mauro en Sadilek waarom speelt er 1 dan bijna nooit en is de andere verhuurd?
 
Sinds wanneer wil Madueke weg? En mooie voorbeelden die je erbij haalt maar als Schmidt zo'n fan was van Mauro en Sadilek waarom speelt er 1 dan bijna nooit en is de andere verhuurt?
Heeft in de 'pers' gestaan, niet altijd de meest seriueze, maar toch.... Ik kan hem wel begrijpen, in ieder geval, PSV speelt als een drol, en hij mag niet spelen. Leicester zou de meest serieuze gegadigde zijn voor Madueke, zou een prima club voor hem zijn.
 
En ook niet nu je hoort dat ook Madueke weg wil omdat hij niet genoeg speeltijd krijgt? Omdat hij zogenaamd niet goed genoeg traint?
Onder Schmidt hadden Cruyff, Maradonna en Romario gewoon op de bank gezeten, omdat zebniet goed genoeg trainden. Ik vind dat echt vreemd en dit maakt PSV veel minder aantrekkelijk voor echte talenten en zorgt ervoor dat we volgend jaar lekker naar Mauro, Sadilek en Thomas kijkne, die trainen namelijk wel altijd goed.
Que?

VI schreef dat Madueke meer wilde spelen, ik heb toen gezocht en kon nergens vinden dat Noni dat zelf had gezegd. Dat hij weg zou willen is nog een stapje verder.
Schmidt gaf aan dat Noni wat minder presteerde op de training, maar dat dat al een stuk was verbeterd en dat hij waarschijnlijk speelt vandaag.

Voor ervaren rotten maar ook voor talenten geldt: de best presterende speelt. Zou een zooitje worden als de spelers kunnen teren op alleen hun talent en vervolgens als lamzakken op de training gaan staan en een basisplek afdwingen met ontevreden zijn.

Ik ben wel voorstander van Schmidt zijn aanpak, filtert ook meteen de zwakkelingen eruit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan