PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Welk argument heb ik niet op gereageerd?

Que?

VI schreef dat Madueke meer wilde spelen, ik heb toen gezocht en kon nergens vinden dat Noni dat zelf had gezegd. Dat hij weg zou willen is nog een stapje verder.
Schmidt gaf aan dat Noni wat minder presteerde op de training, maar dat dat al een stuk was verbeterd en dat hij waarschijnlijk speelt vandaag.

Voor ervaren rotten maar ook voor talenten geldt: de best presterende speelt. Zou een zooitje worden als de spelers kunnen teren op alleen hun talent en vervolgens als lamzakken op de training gaan staan en een basisplek afdwingen met ontevreden zijn.

Ik ben wel voorstander van Schmidt zijn aanpak, filtert ook meteen de zwakkelingen eruit.

Geeft niet verder hoor, maar het lijkt er op dat je gewoon anti-Schmidt bent en dat hij niets meer goed kan doen en op basis van je afkeer tov Schmidt automatisch de kant kiest van alles wat tegenover hem staat. Zo erg is onze Roger niet hoor.
 
Ja, Schmidt heeft inderdaad van PSV een onverslaanbare vechtmachine gemaakt...
Dat zeg ik ook niet. Maar hij is aan het bouwen. Je kan ook niet een auto producent bekritiseren omdat die een andere soort accu gebruikt dan die jij gewend bent. Pas wanneer je het eindresultaat ziet. Als Madueke volgend seizoen een stap meer maakt, als hij belangrijker wordt en in niveau steeds verbeterd omdat hij niet op de bank wilt zitten. Als hij dan heel belangrijk wordt, dan zul je dit anders zien dan nu.
 
Huh, De Boer bij ons in het stadion en niet in Amsterdam? Strange
 
Ah, ESPN wil graag een Noni-relletje verder opstoken.
Ja grappig. Als bij een andere, niet nader te noemen club een talent niet start, dan moet is zich maar waarmaken. Speelt ie alles, dan ben je afhankelijk van een puber en is je selectie niet op orde.
Madueke heeft aardig wat minuten gemaakt dit seizoen, en is niet meer weg te denken in de A-selectie. Is dus doorgebroken. Nou, wat is daar mis mee? Kijk even naar Engeland, Waar Aké 2! wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. 2. Daarom wilde Madueke uit Engeland weg. Bij PSV speelt ie zich inmiddels in de kijker en dan is het logisch dat al die Engelse clubs hem willen hebben. Mooi voor ons. En als Madueke slim is, pakt ie dit seizoen nog wat wedstrijden en volgend seizoen voor zijn basisplek gaan.
 
Al vroeg te zien dat het gebrek aan voetballend vermogen bij Rosario en Sangaré weer ergernis op gaat leveren vandaag
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan