PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Dat bewijst mijn stelling toch? Vol strafschopgebied -> moeilijk scoren.
Je stelt eerst dat zo'n variant iemand uit het strafschopgebied weghaalt waarna je concludeert 'minder man in strafschopgebied= makkelijker scoren'. Ik stel dat die varianten veel vaker voor zijn gekomen dan slechts 3x, het aantal keren dat er wél uit een corner gescoord werd, dus volgens mij bewijst dat dan dat het geen ruk uitmaakt of je een mannetje wegtrekt uit het strafschopgebied met zo'n debiele variant.:unsure:

Mikasa

Internationale Legende
Je stelt eerst dat zo'n variant iemand uit het strafschopgebied weghaalt waarna je concludeert 'minder man in strafschopgebied= makkelijker scoren'. Ik stel dat die varianten veel vaker voor zijn gekomen dan slechts 3x, het aantal keren dat er wél uit een corner gescoord werd, dus volgens mij bewijst dat dan dat het geen ruk uitmaakt of je een mannetje wegtrekt uit het strafschopgebied met zo'n debiele variant.:unsure:
Makkelijker met een korrel zout natuurlijk. Het zijn slechts 2 spelers minder. Maar desondanks is er meer ruimte en dat zou het makkelijker moeten maken. Met nog minder spelers wordt het nog makkelijker. Misschien dat je een tegenstander wel zo gek krijgt om ook niet al te veel spelers in het strafschopgebied te zetten, als je als aanvallende partij er ook maar 3 of 4 neerzet. Dan zou je m.i. meer kans hebben op een goal.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Makkelijker met een korrel zout natuurlijk. Het zijn slechts 2 spelers minder. Maar desondanks is er meer ruimte en dat zou het makkelijker moeten maken. Met nog minder spelers wordt het nog makkelijker. Misschien dat je een tegenstander wel zo gek krijgt om ook niet al te veel spelers in het strafschopgebied te zetten, als je als aanvallende partij er ook maar 3 of 4 neerzet. Dan zou je m.i. meer kans hebben op een goal.
Voor PSV is scoren altijd moeilijk, of er nu tien man voor de goal staan of dat ze alleen op de doelman af gaan...:cautious:
Dat laatste zie ik echt niet gebeuren.

korfbaljack

Ballenjongen
Nou ben ik nog maar net serieus actief op het forum, maar zoveel pagina's over PSV- Heerenveen? Ik durf te wedden dat deze al serieus in de buurt komt van de kampioenswedstrijd van 2015😳.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik kijk alweer een poosje niet heel aandachtig naar de wedstrijden. Vind het oprecht jammer, maar ik word er niet blij van en dan besteed ik m'n tijd liever anders.
Ik ook al een poosje niet meer, eigenlijk sinds de wetenschap dat de titelkansen weer verprutst waren. Da's al best lang geleden dus. Maar niettemin blijft een falend PSV ergeren.:maniac:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan