PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sambo heeft gisteren 90minuten gespeeld bij Jong PSV. Aangezien Baumgartl wat klachten had zal het dus achterin wel dit worden:
Max - Viergever - Boscagli - Teze

Dat betekend ook dat we Rosario en Sangare ervoor krijgen. Joepie.
Of verwacht iemand Obispo als verassing?
Dat Rosario en Sangare spelen heeft Schmidt gister toch al gezegd?
 
Sambo heeft gisteren 90minuten gespeeld bij Jong PSV. Aangezien Baumgartl wat klachten had zal het dus achterin wel dit worden:
Max - Viergever - Boscagli - Teze

Dat betekend ook dat we Rosario en Sangare ervoor krijgen. Joepie.
Of verwacht iemand Obispo als verassing?
Het is te hopen voor Obispo van niet.
Hij heeft nog een heel leven voor zich. ;)
 
Tegen elke middenmotor van de Eredivisie moet je toch met Boscagli, en een voetballende middenvelder centraal kunnen spelen? Ik ben van mening dat een Rosario of een Sangaré niet noodzakelijk is op momenten dat je als PSV de wedstrijd hoort te bepalen. Ik zou Boscagli naast Van Ginkel of bv 'n Pröpper zetten.
 
Tegen elke middenmotor van de Eredivisie moet je toch met Boscagli, en een voetballende middenvelder centraal kunnen spelen? Ik ben van mening dat een Rosario of een Sangaré niet noodzakelijk is op momenten dat je als PSV de wedstrijd hoort te bepalen. Ik zou Boscagli naast Van Ginkel of bv 'n Pröpper zetten.
Pröpper opstellen lijkt me nu niet slim in de race om CL.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Vandaag en morgen wordt weer afzien, nu de schaal naar die jankers gaat. Er gaan veel veren gebruikt worden door de media. Ik sla dan ook alle radio en tv over deze dagen. Ff psv terugkijken op uitzending gemist en dat was het dan wel weer.
Deze werkt altijd op dagen als deze.

 
Mvogo - Teze Viergever Boscagli Max - Sangaré Rosario - Gakpo Götze - Zahavi Malen -

Ihattaren, Baumgartl niet bij de selectie
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan