Vedette
Eid al Fitr-expert
Klinkt niet alleen als de voorbereiding
Ja, season start eigenlijk. Mea culpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt niet alleen als de voorbereiding
Ik bedoel dat de punten die hij opnoemt aardig omschrijft wat wij afgelopen 2 jaar hebben gezien van Schmidt. Tegenstanders die er achter komen dat het goed werkt wanneer ze zichzelf ingraven en veel blessuresJa, season start eigenlijk. Mea culpa.
Luuk verdient maar 1,2 miljoen per jaar in jouw verhaal. Meer om zijn salaris 1 seizoen mee af te dekken.Centjes om circa 3 jaar lang het salaris van Luuk mee af te dekken?
Oke dat had ik niet helemaal zo ingeschat.Luuk verdient maar 1,2 miljoen per jaar in jouw verhaal. Meer om zijn salaris 1 seizoen mee af te dekken.
Je had er ook vdVen van kunnen kopen vorig jaar.Centjes om circa 3 jaar lang het salaris van Luuk mee af te dekken?
Of Derksen er hoger lager mee laten spelen.Je had er ook vdVen van kunnen kopen vorig jaar.
Ik neem het ook serieusLach maar, maar Derksen nadert de 800e bijna dus ik lach gerust mee
Vind die voorrondes altijd onduidelijk, maar als ik het goed begrijp loten we dan de winnaar van of Rangers - Union Saint Gilloise of Benfica - Midtjylland.Weet iemand welke tegenstanders PSV mogelijk kan loten in de Play off ronde, mits ze Monaco overleven?
Tja, nee, ja, maar dat is anders joh, geen idee hoe, maar laat dat maar aan de clickbaitkanalen over.https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=406392 jammer en ook vervelend dat dat alleen de PSV supporters genoemd worden terwijl er meerdere malen "alle boeren zijn homo's" op tv te horen was. Het is dat ik geen account heb op VZ anders had ik er wat onder gezet
Yups, maar man man, kan mij niet heugen dat ik de doorstroming in het geding zag komen door de bordjeshouders.Kijk, dat is nog eens een goede oplossing:
Nieuws | PSV beloont origineelste supporter met shirt
PSV gaat onder jonge, creatieve supporters iedere thuiswedstrijd een shirt van hun favoriete speler weggeven. De club wil op deze manier de trend tegengaan dat jonge fans zich in de slotfase op bepaalde plaatsen ophopen om een shirt te bemachtigen. “We snappen dat kinderen hunkeren naar een...www.psv.nl
Kunnen de ouders weer creatief aan de slag.Kijk, dat is nog eens een goede oplossing:
PSV gaat onder jonge, creatieve supporters iedere thuiswedstrijd een shirt van hun favoriete speler weggeven. De club wil op deze manier de trend tegengaan dat jonge fans zich in de slotfase op bepaalde plaatsen ophopen om een shirt te bemachtigen. “We snappen dat kinderen hunkeren naar een...www.psv.nl
Het hele jaar Sinterklaassurprisestressssss.Kunnen de ouders weer creatief aan de slag.
Mooi idee toch!Kijk, dat is nog eens een goede oplossing:
En erg slim.Mooi idee toch!
Inderdaad, leuk alternatief en slim, omdat het kinderen motiveert te komen. Topactie van PSV.Mooi idee toch!