Ralf Edström
Assistent Coach
Op het ajax forum heet hij vast TadicGoal. Hij kon moeilijk een huidige spits kiezen want die hebben we nietReclame?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Op het ajax forum heet hij vast TadicGoal. Hij kon moeilijk een huidige spits kiezen want die hebben we nietReclame?
Ben je gek. Logisch toch dat hij speciaal een account aan maakt om dit te posten
Pssst, .... helmgras kopen?Reclame?
Zitten er hier moeders? Volgens mij niet erg veel..Hi allemaal. Wij hebben vanuit school de opdracht gekregen om te kijken naar eventuele verbeteringen / promotie van de PSV supportersvereniging. Wij richtten ons hierbij op moeders (van 35-55 jaar) want het lijkt de vereniging leuk om hun er meer bij te betrekken. Als je een moeder bent zou je deze enquête dan in willen vullen? En als je er een kent willen delen?
Je zou ons er enorm mee helpen en eventuele suggesties worden misschien wel écht doorgevoerd door de vereniging. Bedankt alvast!
Misschien zijn er mensen die moeders kennen....Zitten er hier moeders? Volgens mij niet erg veel..
Ik richt me meer op moeders tussen de 25 en 32 helaas.Misschien zijn er mensen die moeders kennen....
Zitten er uberhaupt vrouwelijke (actieve) leden op dit forum?Zitten er hier moeders? Volgens mij niet erg veel..
Kira is een vrouw denk ik?Zitten er uberhaupt vrouwelijke (actieve) leden op dit forum?
Gaat jou helemaal niks aan Waterrobben ik bedoen Buitenspelgoal.Zitten er uberhaupt vrouwelijke (actieve) leden op dit forum?
Bij mijn weten zeker 2, niet superactief, maar zeker niet passief.Zitten er uberhaupt vrouwelijke (actieve) leden op dit forum?
Niet toevallig de zus van Arias?Alleen actief in speler van de week. Lees wel dagelijks maar post weinig tot niets. Laatst toevallig een keer in Jong PSV (heb voor allebei een SSC). Geen moeder maar wel vrouw.
Kom je hier vaker?Alleen actief in speler van de week. Lees wel dagelijks maar post weinig tot niets. Laatst toevallig een keer in Jong PSV (heb voor allebei een SSC). Geen moeder maar wel vrouw.
Kom je hier vaker?
Geen idee. Ajax heeft al Aruba of was het toch Curaçao?
Wat is hier de meerwaarde van? Behalve een leuk trainingskamp?