PSV Nieuws Algemeen

robpsv11

Grammatifaler
Ik heb in een vroeg stadium met de trainer gesproken en hij heeft me veel verteld over het project dat de club gestart is.

Met de woorden van Ruud ook in het achterhoofd heb ik echt het idee dat er een nieuwe weg ingeslagen wordt. En dat werpt al direct zijn vruchten af, heb echt zelden zo'n drukke transferperiode gezien ver voordat het seizoen begon. Ben heel benieuwd wat ons nog meer te wachten staat.

Ralf Edström

Routinier
Met de woorden van Ruud ook in het achterhoofd heb ik echt het idee dat er een nieuwe weg ingeslagen wordt. En dat werpt al direct zijn vruchten af, heb echt zelden zo'n drukke transferperiode gezien ver voordat het seizoen begon. Ben heel benieuwd wat ons nog meer te wachten staat.
Het zijn leuke visjes maar ook geen tropische. Ben benieuwd waar Ajax over een pasr weken mee komt.

Succes met Schmidt. Laat maar weten wanneer je hem moe wordt.

Right now we are in the honeymoon phase of a new manager. You know, all the methods are revolutionary, all the players are loving them, "you can already see the difference!", and other wishful thinking remarks like that.

We had 20.000 fans in the stadium watching the first training session. Total insanity, as I have not yet seen anything of special, neither in our matches or in the movements we're making in the market.

Bovenaan Onderaan