PSV Nieuws Algemeen

ParDeTetasSLB

Basisspeler
Succes met Schmidt. Laat maar weten wanneer je hem moe wordt.

Right now we are in the honeymoon phase of a new manager. You know, all the methods are revolutionary, all the players are loving them, "you can already see the difference!", and other wishful thinking remarks like that.

We had 20.000 fans in the stadium watching the first training session. Total insanity, as I have not yet seen anything of special, neither in our matches or in the movements we're making in the market.

Penalty

Internationale Legende
FXyHUeGVsAgvbei

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
In dat geval ga ik verder met in het zonnetje zitten en heb ik niks gezegd. :grin:

Desondanks: Romario had er al direct bij moeten zitten. Zeker als spelers als Robben en Kezman een plekje hebben.
Volgens mij mocht er gestemd worden welke spelers als eerst op deze walk of fame zouden verschijnen, en dat hij later nog aangevuld gaat worden

robpsv11

Grammatifaler
Romario volgt later, de voetafdruk van hem was op dit moment niet beschikbaar. En nee geen grap, is echt zo haha.

Het standbeeld van Luuk komt aan het einde van de Walk of Fame. In goud. 12 meter hoog. Met een diamanten hoofd. Omringd door knielende standbeelden van spelers die met hem hebben gespeeld.

Laatst bewerkt:

Ralf Edström

Aanvoerder
Romario volgt later, de voetafdruk van hem was op dit moment niet beschikbaar. En nee geen grap, is echt zo haha.

Het standbeeld van Luuk komt aan het einde van de Walk of Fame. In goud. 12 meter hoog. Met een diamanten hoofd. Omringd door knielende standbeelden van spelers die met hem hebben gespeeld.
Bedoel je niet Luc?

Ex Libris

Aanvoerder

Ik moet nog werken aan de spelers er omheen, dat past niet echt, maar zo krijg je alvast een idee...

untitled1.jpg

Bovenaan Onderaan