PSV - NAC Breda | Zaterdag 9 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er zit totaal geen lijn meer in het spel buiten dat er meer achteruit dan voorwaarts gespeeld wordt. Het lijkt erop dat de spelers verplicht moeten breien en pingelen en liefst nog tegen een bompa's tempo om de tegenstrever zeker niet te verrassen . Waar is de drive en goesting van het seizoensbegin gebleven. Men kan meerdere spelers opnoemen doch het is gans de machine die vierkant draait er moet dringend gesleuteld worden Marc.
Met name Hendriks heeft continu een extra aanname nodig waardoor de tegenstander de tijd krijgt om de ruimte dicht te lopen. Was vandaag continu het geval Rosario kon daardoor de ballen ook niet in een keer doorspelen wat zijn kracht is
 
Met name Hendriks heeft continu een extra aanname nodig waardoor de tegenstander de tijd krijgt om de ruimte dicht te lopen. Was vandaag continu het geval Rosario kon daardoor de ballen ook niet in een keer doorspelen wat zijn kracht is

Rosario. De oorzaak waardoor PSV, Hendrix en Dumfries (kan Dumfries de bal ooit weleens aan Rosario kwijt?) slecht ogen, er geen snelle counters plaatsvinden, er geen scorende middenvelders zijn.
Die gozer doet niks.
Pakt hij weleens een bal af?
Brengt hij zichzelf weleens in scoringspositie?
Versnelt hij het spel weleens?
Doet hij weleens iets verrassends?
Assisteert hij bij druk zetten?

Waarom die nooit gewisseld wordt, is mij echt een raadsel.
 
Laatst bewerkt:
Rosario. De oorzaak waardoor PSV, Hendrix en Dumfries slecht ogen, er geen snelle counters plaatsvinden, er geen scorende middenvelders zijn.
Die gozer doet niks.
Pakt hij weleens een bal af?
Brengt hij zichzelf weleens in scoringspositie?
Versnelt hij het spel weleens?
Doet hij weleens iets verrassends?
Assisteert hij bij druk zetten?

Waarom die nooit gewisseld wordt, is mij echt een raadsel.
Volgens mij niet, heeft in de Europese wedstrijden bewezen een hoger tempo aan te kunnen. Op dit moment is hij inderdaad niet sterk maar Rosario is een speler due het moet hebben van intercepties en het direct doorspelen (het versnellen). Met swaab, viergever en mn. Hendriks is dat niet mogelijk. Met de komst van Sadilek ging Rosario beter doeken doordat Sadilek dynamischer en de bal sneller speelt dan Hendriks. Ik ben het overigens wel eens dat Rosario wel wat meet doelgerichter mag worden
 
Volgens mij niet, heeft in de Europese wedstrijden bewezen een hoger tempo aan te kunnen. Op dit moment is hij inderdaad niet sterk maar Rosario is een speler due het moet hebben van intercepties en het direct doorspelen (het versnellen). Met swaab, viergever en mn. Hendriks is dat niet mogelijk. Met de komst van Sadilek ging Rosario beter doeken doordat Sadilek dynamischer en de bal sneller speelt dan Hendriks. Ik ben het overigens wel eens dat Rosario wel wat meet doelgerichter mag worden

Ik vond Rosario de 2e helft goed. Maar inderdaad mag hij ook wel eens op doel schieten. Ik kan me tegen Inter nog een hele mooie goal herinneren.
Hij geeft 'm altijd af, terwijl er best een schietkans is.
 
Rosario. De oorzaak waardoor PSV, Hendrix en Dumfries (kan Dumfries de bal ooit weleens aan Rosario kwijt?) slecht ogen, er geen snelle counters plaatsvinden, er geen scorende middenvelders zijn.
Die gozer doet niks.
Pakt hij weleens een bal af?
Brengt hij zichzelf weleens in scoringspositie?
Versnelt hij het spel weleens?
Doet hij weleens iets verrassends?
Assisteert hij bij druk zetten?

Waarom die nooit gewisseld wordt, is mij echt een raadsel.

Omdat dat een rechtspoot is, vermoed ik. Op de bank heeft MvB als controleurs alleen maar linkspoten, dus is Hendrix het haasje en mag Rosario blijven staan, want MvB ziet geen heil in een louter linskbenig controleursblok. Ik heb Hendrix naast slechte, ook goede dingen zien doen deze wedstrijd. Rosario vond ik tegenvallen, maar dat vind ik al een tijdje.
 
Ik vrees dat we het nog zwaar gaan krijgen in Venlo. Bij vlagen keept Unnerstall geweldig. Hij slaat ballen weg alsof het lastige vliegen zijn.:rolleyes:
 
Ben op vakantie, dus enkel de samenvatting gezien. Toch redelijk wat kansen gecreeerd, maar te weinig afgemaakt. Balen voor het doelsaldo. De afgekeurde 2-0 vond ik echt lachwekkend. Al met al, drie punten gepakt en door.
 
Volgens mij niet, heeft in de Europese wedstrijden bewezen een hoger tempo aan te kunnen. Op dit moment is hij inderdaad niet sterk maar Rosario is een speler due het moet hebben van intercepties en het direct doorspelen (het versnellen). Met swaab, viergever en mn. Hendriks is dat niet mogelijk. Met de komst van Sadilek ging Rosario beter doeken doordat Sadilek dynamischer en de bal sneller speelt dan Hendriks. Ik ben het overigens wel eens dat Rosario wel wat meet doelgerichter mag worden

Hendrix moet voor 1,5 persoon spelen vanwege Rosario. Dat houdt geen mens vol.

Ik ben denk ik blind, want ik zie hem nooit het spel versnellen en zie juist Schwaab (met passes over de grond) linies overslaan.
Rosario is op dit moment echt te langzaam in zijn handelen en denken. Wat hij een half jaar geleden, gedurende drie weken, deed, doet er nu niet toe.

Het verschil met Hendrix is dat Hendrix zichtbaar is en je dus ook zijn fouten ziet.

En weleens overwogen waarom Angelino zo vaak op kan komen? Misschien omdat hij potitioneel beschermd wordt door Hendrix?(wilde niet ‘in de rug gedekt’ opschrijven)
En waarom het aan de andere kant niet meer gebeurd?
 
Laatst bewerkt:
Ach, we raken ook 2x het latwerk, gaan die ballen er in ziet het er alweer heel anders uit. Op naar de Koel, hebben we nog wat recht te zetten na de oerwoudgeluiden van vorig seizoen.
 
Zo’n wedstrijd dus. Jammer dat de VAR weinig consequent is. Dan ziet hij dingen niet die je van buiten het stadion nog kunt zien, dan ziet hij dingen waar je een 85” scherm voor nodig hebt. In ieder geval, de 2-0 valt niet en dan blijft het geloof bij de tegenstander nog levend. 3 punten dus en door.
 
Omdat Bergwijn en Angelino het vizier net niet scherp hebben en in Zeist een lul zat die daar de frustraties uit die hij heeft omdat zijn vrouw een dominant kenau is?

Diepgaande middenvelders.
Is de oplossing voor alle bovengenoemde problemen en stroperigheid.
Cocu had van Ginkel.
Von Bom noemt ook dat tegenstanders de tactiek van PSV beginnen te snappen en dat Rosario en Hendrix daardoor vast komen te zitten en de backs minder op kunnen komen. En hierdoor zie je Lozano en Bergwijn ook minder.
Met onze kracht en energie moet je toch gewoon iedere Mickey mouse tactiek weten te overrulen? Desnoods iets aanpassen en de krachten opnieuw uitvinden. Misschien een positie wisseling of Sadilek proberen.
Alleen Luuk en Bergwijn lijken het hoofd wat boven water te houden. Ja het is niet best, stroperig. Maar we hebben echt wel een selectie om mee te doen om het kampioensschap, dan moet je er wat mee doen. Zo snel als de slechte reeks kwam, zo kan het ook weer snel positiever worden
 
Ik vrees dat we het nog zwaar gaan krijgen in Venlo. Bij vlagen keept Unnerstall geweldig. Hij slaat ballen weg alsof het lastige vliegen zijn.:rolleyes:

Lars Unnerstall keept heel goed en momenteel beter dan Zoet, maat hij gaat in de wedstrijd tegen PSV niet echt uitblinken. ;)
 
Schwaab vaak op 1 in het speler van de week topic. Tegen NAC welteverstaan. Het moet niet gekker worden met onze club.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan