PSV - NAC Breda | Zaterdag 9 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja elke andere wedstrijd gaat beter gaan. Man, man, man dat viel vandaag niet mee.

Ik ben groot fan van Rosario, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Tikkie-Terug-Hendrix, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Dumfries, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is elke andere bankzitter blijkbaar nog slechter.

Dat wordt hem niet. Dit jaar. Kan een keer. Maar heb t idee dat het voor de winterstop beter ging. Maar door vast te houden aan de overbelaste jonge spelers is de klad erin gekomen. En die is er niet zomaar uit. Er zijn teveel spelers die precies weten wie er achter hen vrijstaan.

Zoet, na
Dumfries 4, Schwaab 6, Viergever 7, Angelino 6
Rosario 4, Hendrix 4, Ihattaren 7
Gakpo 6, De Jong 7, Bergwijn 5
MVB 5 (verantwoordelijk voor t verval)
Gozübüyük 4 (deed er alles aan om t spannend te houden, en wist in deze wedstrijd 2 gele kaarten aan PSV te geven. Op 14 overtredingen in de hele wedstrijd)

Zo gaan we geen 9 punten halen tegen VVV, Vitesse en AZ.

P.S. Ik was geen fan van Cocu, maar je moet hem nageven dat de counters picobello voor mekaar waren. Het lijkt of ze nu moeten wachten tot er 6 man meekomen of zo.
Je cijfers zijn best realistisch maar ik vond Schwaab de beste. Won alles. Nu is het geen Juventus maar ja. Verder inderdaad opvallend dat het allemaal niet meer even blitzkrieg er uit ziet. We hebben ook kwaliteit zat alleen leveren we dat niet meer
 
Tja elke andere wedstrijd gaat beter gaan. Man, man, man dat viel vandaag niet mee.

Ik ben groot fan van Rosario, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Tikkie-Terug-Hendrix, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Dumfries, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is elke andere bankzitter blijkbaar nog slechter.

Dat wordt hem niet. Dit jaar. Kan een keer. Maar heb t idee dat het voor de winterstop beter ging. Maar door vast te houden aan de overbelaste jonge spelers is de klad erin gekomen. En die is er niet zomaar uit. Er zijn teveel spelers die precies weten wie er achter hen vrijstaan.

Zoet, na
Dumfries 4, Schwaab 6, Viergever 7, Angelino 6
Rosario 4, Hendrix 4, Ihattaren 7
Gakpo 6, De Jong 7, Bergwijn 5
MVB 5 (verantwoordelijk voor t verval)
Gozübüyük 4 (deed er alles aan om t spannend te houden, en wist in deze wedstrijd 2 gele kaarten aan PSV te geven. Op 14 overtredingen in de hele wedstrijd)

Zo gaan we geen 9 punten halen tegen VVV, Vitesse en AZ.

P.S. Ik was geen fan van Cocu, maar je moet hem nageven dat de counters picobello voor mekaar waren. Het lijkt of ze nu moeten wachten tot er 6 man meekomen of zo.

Met Cocu was de omschakeling inderdaad véél sneller. Dat was vaak in twee, drie passes voor de goal.
 
Zo wordt je straks helemaal ingemaakt in Amsterdam. Daar zit zoveel voetballend vermogen pfff...


Wordt inderdaad een lastig verhaal... Verschil is natuurlijk wel dat PSV niet het spel hoeft te maken. Misschien, hoe ironisch ook, is de trage opbouw van achteruit (nooit een linie overslaan) zelfs een voordeel.
 
Wellicht maakt het niks uit wie hij opstelt, het lijkt me dat we kNslooos zijn in de betonbak

Nou, da`s wel heel pessimistisch. Er zijn altijd mogelijkheden. Ja, de selectie van Ajax is kwalitatief beter... Maar thuis werd het ook 3-0. Bergwijn staat tegenover een verdedigend relatief zwakke back, De Jong moet zeker in de lucht zo'n Blind kunnen kloppen. Hendrix speelde thuis tegen Ajax een geweldige wedstrijd - als-ie Ziyech weet te neutraliseren...
 
Het moge duidelijk zijn dat wanneer Dumfries uitgefloten wordt, hij niet beter gaat spelen.
Dus beter maar niet meer doen voortaan.

Inderdaad ongelofelijk. Maarja anderzijds, hoe maken we dan duidelijk dat het constant achteruit spelen eens moet stoppen? Dumfries werkt hard em verdedigt ondanks alles uitstekend, maar aanvallend brengt bij nul komma nul.
 
Net terug uit stadion. Sinds de winterstop geen fatsoenlijke wedstrijd gezien. Hendriks kan echt niet meer, ongelofelijk vertraagd het spel, staat lucht te dekken en totaal geen dynamiek. Overigens wel genoten van Ihattaren, gaat een grote speler worden mits hij zijn hoofd erbij blijft houden
 
Er zit totaal geen lijn meer in het spel buiten dat er meer achteruit dan voorwaarts gespeeld wordt. Het lijkt erop dat de spelers verplicht moeten breien en pingelen en liefst nog tegen een bompa's tempo om de tegenstrever zeker niet te verrassen . Waar is de drive en goesting van het seizoensbegin gebleven. Men kan meerdere spelers opnoemen doch het is gans de machine die vierkant draait er moet dringend gesleuteld worden Marc.
 
Nou, da`s wel heel pessimistisch. Er zijn altijd mogelijkheden. Ja, de selectie van Ajax is kwalitatief beter... Maar thuis werd het ook 3-0. Bergwijn staat tegenover een verdedigend relatief zwakke back, De Jong moet zeker in de lucht zo'n Blind kunnen kloppen. Hendrix speelde thuis tegen Ajax een geweldige wedstrijd - als-ie Ziyech weet te neutraliseren...
Inderdaad. Kennelijk is iedereen alweer vergeten dat Ajax ook zo wisselvallig als wat is en misschien wel een hogere bovengrens, maar ook een veel lagere ondergrens heeft dan wij. Zo werden ze een maand geleden nog door Feyenoord van de mat gespeeld en kwamen ze er ook tegen Heracles nauwelijks aan te pas. Afhankelijk van onze mentaliteit, tactiek en opstelling zijn we daar dus zeker niet kansloos.

Alle credits voor hun Europese prestaties, maar laat dat bewieroken van Ajax nu maar over aan de landelijke media. Wij zijn PSV, koploper en regerend kampioen. Er is geen enkele reden om zo schijterig te doen, en al helemaal niet op een PSV-forum.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan