PSV - NAC Breda | Zaterdag 9 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nja. Wel complimenten voor Rosario. De 2e helft veel mooie passes vooruit van hem gezien. Hendrix die 20 minuten in de 2e helft ook beter speelde. Malen valt prima in. We hebben genoeg goeie jeugd. Schwaab vond ik ook goed. Ihattaren heerlijk spelertje.
 
Redelijke pot. PSV moet wel echt scherper worden in de afrondende fase komende weken. Tegen Excelsior en NAC kom je er nog mee weg maar volgende week wordt het toch weer wat lastiger. Maar viel me wel op vandaag dat zodra de achterlijn gehaald werd er verkeerde keuzes gemaakt werden. Mooi ook om te zien dat Malen zich herpakt heeft na een aantal mindere wedstrijden
 
Voorspelbare 2-0 overwinning. Begin je goed, daarna speel je een kutwedstrijd, tot aan de 2-0.

Ihattaran, Sadilek, en Malen waren pluspunten. Maar jezus zeg, wat is het veldspel toch enorm kut geworden na de winterstop. Hoe wil je op deze manier, in godsnaam winnen in en tegen Ajax?
 
8 punten voor op Ajax klinkt indrukwekkend, maar is wel dankzij de KNVB erg misleidend. We staan maar 2 punten voor!!!
 
Zo wordt je straks helemaal ingemaakt in Amsterdam. Daar zit zoveel voetballend vermogen pfff...
 
Malen was voor mij MOTM. Daarna Gakpo, en daarna, tja, niemand eigenlijk. Malen was de enige die mij het idee gaf dat hij er echt zin in had en naar voren wilde en goals wilde scoren. De rest liep maar een beetje formeel het balletje heen en weer te tikken.

Het ging er weer op z'n v.Gaal's aan toe. Breien tot aan de zestien van de tegenstander, geen gaatje vinden omdat het allemaal veel te traag en te slordig gaat, dus weer een balletje terug, en weer opnieuw beginnen. En kwam er een keer een kansje, dan werd die weer om zeep geholpen omdat ze te veel tijd nodig hadden, het onnodig ver door wilden drijven of te bang waren om zelf eens te schieten. Alleen Malen verhief zich boven dit trage en ergerlijke geneuzel.
 
Tja elke andere wedstrijd gaat beter gaan. Man, man, man dat viel vandaag niet mee.

Ik ben groot fan van Rosario, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Tikkie-Terug-Hendrix, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is Guti nog slechter.
Ik ben groot fan van Dumfries, maar zoals die na de winter voetbalt, dat kan echt niet. En dan is elke andere bankzitter blijkbaar nog slechter.

Dat wordt hem niet. Dit jaar. Kan een keer. Maar heb t idee dat het voor de winterstop beter ging. Maar door vast te houden aan de overbelaste jonge spelers is de klad erin gekomen. En die is er niet zomaar uit. Er zijn teveel spelers die precies weten wie er achter hen vrijstaan.

Zoet, na
Dumfries 4, Schwaab 6, Viergever 7, Angelino 6
Rosario 4, Hendrix 4, Ihattaren 7
Gakpo 6, De Jong 7, Bergwijn 5
MVB 5 (verantwoordelijk voor t verval)
Gozübüyük 4 (deed er alles aan om t spannend te houden, en wist in deze wedstrijd 2 gele kaarten aan PSV te geven. Op 14 overtredingen in de hele wedstrijd)

Zo gaan we geen 9 punten halen tegen VVV, Vitesse en AZ.

P.S. Ik was geen fan van Cocu, maar je moet hem nageven dat de counters picobello voor mekaar waren. Het lijkt of ze nu moeten wachten tot er 6 man meekomen of zo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan