Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Komt bij ons vandaan ook.Waarschijnlijk met van Aanholt. Blij dat deze broodvoetballer niet voor ons gekozen heeft.
3-0 voor PSV.
Na gisteren vind ik dat een stuk minder.Wel leuk dat het langzaamaan weer `voor het echie` gaat beginnen.
Na gisteren vind ik dat een stuk minder.
Het gaat mij ook niet om de doelpunten, maar om het spel. Ze hebben misschien 5 kansen gecreëerd, als ze dat al redden. Ik heb ook niet het de illusie dat we CL gaan halen, het is dat het enorm veel geld oplevert want ik vind dat we er qua spel ook niets te zoeken hebben.Al hadden ze er 10 gemaakt. Het zegt niet zoveel. Ik deel je pessimisme wel, maar meer omdat PSV en voorrondes überhaupt geen geweldige combinatie is. Heel vaak hetzelfde verhaal: de tegenstander lijkt altijd beter voorbereid en ingespeeld. Niet alsof we de CL überhaupt halen. Behoudens veel geluk kun je dat echt vergeten.
Ik heb ondanks wat twijfels aan kwaliteiten van bepaalde spelers en hun vorm of de kwaliteit van onze voorbereiding, toch de naïeve knop van het PSV vertrouwen weer om weten te zetten zodat ik er ook zin in heb.Wel leuk dat het langzaamaan weer `voor het echie` gaat beginnen.
In NL, nee, Uit Turkije, waarom niet? 5k besmettingen per dag, aantallen redelijk constantEen niet al te onbelangrijk dingetje: zijn er Gala fans bij in Turkije?
Ik ben ook nog allerminst overtuigd. Beetje slappe hap nog. Iets meer voetbal tov vorig jaar, maar nog altijd een te hoog ideale schoonzonen-gehalte.Na gisteren vind ik dat een stuk minder.
Das eigene Stadion ist im Umbau wegen der Drainage und wird nicht rechtzeitig fertiggestellt. Jetzt wird man ins Stadion von Başaksehir oder ins Olympiastadion ausweichen. Aktuell sind wohl 50% der Kapazitäten vom Stadion durch den Verband erlaubt. Nur bis Ende Juli kann es sich natürlich ändern. Abwarten.Een niet al te onbelangrijk dingetje: zijn er Gala fans bij in Turkije?
Beide wedstrijden worden we waarschijnlijk onnodig afgebluft door een zwak Gala.Kleine overwinning thuis. Uit worden we afgebluft en vliegen we eruit.