PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gratis aan de Fuutlaan betekend 1.5km lopen, voor mijn zoon toen hij 6 was geen probleem, maar die heeft dan ook wel een beul van een vader :maniac:
Fuutlaan kom ik op 2 km.. Om 22.00 wil ik niet meer half uur lopen met 2 kids en nog 2 uur in de auto. Dus max. een kwartier. Ga het morgen wel even bekijken hoever ik Hemelrijken in kan.
 
Fuutlaan kom ik op 2 km.. Om 22.00 wil ik niet meer half uur lopen met 2 kids en nog 2 uur in de auto. Dus max. een kwartier. Ga het morgen wel even bekijken hoever ik Hemelrijken in kan.
Is het betalen tot 21.00 uur? Dan valt het toch nog te overzien. Wedstrijd begint om 21.00 uur.
 
Fuutlaan kom ik op 2 km.. Om 22.00 wil ik niet meer half uur lopen met 2 kids en nog 2 uur in de auto. Dus max. een kwartier. Ga het morgen wel even bekijken hoever ik Hemelrijken in kan.
Zolang mijn zoon dat maar niet leest is t best :cool: weet wel dat de grens van betaald parkeren daar verschoven is, daar kan t m in zitten.
 
Wat kosten de tickets? En de benzine?
Parkeerkosten zijn dan toch een schijntje. :rolleyes:
Tja, zo sta ik er ook in, echter, ik kan niet in andermans beurs kijken.

Daarbij, waarom duur parkeren als iemand hier wel een tip heeft hoe t gratis kan op korte afstand.
 
Tja, zo sta ik er ook in, echter, ik kan niet in andermans beurs kijken.

Daarbij, waarom duur parkeren als iemand hier wel een tip heeft hoe t gratis kan op korte afstand.

Daarom, ik heb een hekel aan betaald parkeren. Als ik er 500 meter voor moet lopen zodat het gratis is doe ik het ook. Tenzij het niet anders kan. We moeten ook nog eten en hopelijk over 2.5 week naar het Gardameer.

Vraag het alleen vanwege de wijzigingen in de wijk. Parkeer daar namelijk al 15 jaar.
 
Tja, zo sta ik er ook in, echter, ik kan niet in andermans beurs kijken.

Daarbij, waarom duur parkeren als iemand hier wel een tip heeft hoe t gratis kan op korte afstand.
Iets verder van het stadion parkeren heeft ook het voordeel dat je direct weg kan rijden na de wedstrijd. Ik heb al heel vaak de files gezien vlakbij het stadion en de ergernis van de inzittenden. Ook voor een wedstrijd ben je niet sneller in het stadion als je dichtbij het stadion wil parkeren. Het gratis parkeren hebben ze steeds verder uit het centrum opgeschoven. Ook mede voor de bewoners.
Als je er geen bezwaar tegen hebt om een kwartier tot 20 minuten te lopen is er genoeg gratis parkeergelegenheid.
Wil je niet zover lopen is er niet of nauwelijks gratis parkeergelegenheid.
 
Iets verder van het stadion parkeren heeft ook het voordeel dat je direct weg kan rijden na de wedstrijd. Ik heb al heel vaak de files gezien vlakbij het stadion en de ergernis van de inzittenden. Ook voor een wedstrijd ben je niet sneller in het stadion als je dichtbij het stadion wil parkeren. Het gratis parkeren hebben ze steeds verder uit het centrum opgeschoven. Ook mede voor de bewoners.
Als je er geen bezwaar tegen hebt om een kwartier tot 20 minuten te lopen is er genoeg gratis parkeergelegenheid.
Wil je niet zover lopen is er niet of nauwelijks gratis parkeergelegenheid.

Dat is precies de reden dat ik altijd in Hemelrijken sta/stond:

- Loopafstand stadion
- Loopafstand centrum
- Gratis parkeren
- Snel weg na afloop (hooguit 5 a 10 minuten vertraging richting de Kennedylaan)
 
Iemand een idee waar je momenteel gratis en dichtbij het stadion kan parkeren? Normaal staan we altijd in Hemelrijken maar ook daar is het gewijzigd.
Wij zetten 'm altijd op de Ekkerstraat (zijstraat van de Frederiklaan bij de Albert Heyn) of een van de zijstraatjes. Gratis parkeren en ongeveer een kwartiertje lopen.
 
Die oefenpotjes zeggen me niet zoveel. Een paar dagen daarvoor win je met 10-1. Zegt ook niets.. Allemaal onderdeel van een voorbereiding..

De uitslag interesseert me ook niet zoveel, maar wat ik al eerder zei, je creëert weer bijna geen kansen tegen een echte laagvlieger. Spel was onzorgvuldig en slecht. Ik ben bang dat we weer heel veel punten gaan laten liggen dit jaar aan ploegen waarvoor 1 punt tegen PSV genoeg is. Het was wel heel erg simpel te verdedigen dit.
 
Die oefenpotjes zeggen me niet zoveel. Een paar dagen daarvoor win je met 10-1. Zegt ook niets.. Allemaal onderdeel van een voorbereiding..

De uitslag interesseert me ook niet zoveel, maar wat ik al eerder zei, je creëert weer bijna geen kansen tegen een echte laagvlieger. Spel was onzorgvuldig en slecht. Ik ben bang dat we weer heel veel punten gaan laten liggen dit jaar aan ploegen waarvoor 1 punt tegen PSV genoeg is. Het was wel heel erg simpel te verdedigen dit.

Wel zonder Malen, Gakpo en Dumfries. Dat is toch wat kwaliteit die je inlevert. Ik denk dat er echt nog wel wat bij moet komen als Malen vertrekt. Intern kun je dat gewoon niet opvangen. Gakpo krijg je gelukkig wel terug.
 
Wel zonder Malen, Gakpo en Dumfries. Dat is toch wat kwaliteit die je inlevert. Ik denk dat er echt nog wel wat bij moet komen als Malen vertrekt. Intern kun je dat gewoon niet opvangen. Gakpo krijg je gelukkig wel terug.
Klopt, al verwacht ik niet dat Dumfries en Malen blijven. We hebben het hier over een 5de klasser of zoiets. Waarschijnlijk een team dat na de wedstrijd allemaal een kist bier bestelt en een bruine fruitschaal. Dan moet je zonder Gakpo toch ook 10 kansen kunnen creëren lijkt mij. Ook al was het een oefenwedstrijd en speelt dat in de kop ook mee, maar ik ga ervan uit als dit je beroep is dat je de basis beter onder de knie hebt dan ze tot nu toe hebben laten zien.
Maar ik laat me graag verassen als het weer om het echie gaat.
 
Klopt, al verwacht ik niet dat Dumfries en Malen blijven. We hebben het hier over een 5de klasser of zoiets. Waarschijnlijk een team dat na de wedstrijd allemaal een kist bier bestelt en een bruine fruitschaal. Dan moet je zonder Gakpo toch ook 10 kansen kunnen creëren lijkt mij. Ook al was het een oefenwedstrijd en speelt dat in de kop ook mee, maar ik ga ervan uit als dit je beroep is dat je de basis beter onder de knie hebt dan ze tot nu toe hebben laten zien.
Maar ik laat me graag verassen als het weer om het echie gaat.

Volgens mij verwar je nu twee wedstrijden met elkaar. De club waar we met 10-1 van wonnen was een 5e klasser. VFL Osnabrück speelt in de 2. Bundesliga.
 
Volgens mij verwar je nu twee wedstrijden met elkaar. De club waar we met 10-1 van wonnen was een 5e klasser. VFL Osnabrück speelt in de 2. Bundesliga.
Dacht inderdaad dat ze nog lager speelde. Blijf ik nog steeds vinden dat je daar ook meer tegen moet creëren en of ze er in een oefenwedstrijd dan ingaan of niet interesseert me niet zoveel.
 
Die oefenpotjes zeggen me niet zoveel. Een paar dagen daarvoor win je met 10-1. Zegt ook niets.. Allemaal onderdeel van een voorbereiding..

De uitslag interesseert me ook niet zoveel, maar wat ik al eerder zei, je creëert weer bijna geen kansen tegen een echte laagvlieger. Spel was onzorgvuldig en slecht. Ik ben bang dat we weer heel veel punten gaan laten liggen dit jaar aan ploegen waarvoor 1 punt tegen PSV genoeg is. Het was wel heel erg simpel te verdedigen dit.
Dan moet je gaan kijken of Galatasaray verder is in hun voorbereiding.. Selectie is ook nog niet helemaal rond.. Nadeel is dat de voorronde relatief snel is..
 
Het maximale aantal tickets waar XY eigenaar van kan zijn is overschreden. Ken aan enkele tickets een andere eigenaar toe. U kunt geen kaarten kopen. Log in als (seizoen)ClubCardhouder. Verkoop is nu gelimiteerd tot 0 tickets per persoon.

Hat jemand noch Kontingent an Karten zu kommen?
 
Volgens mij verwar je nu twee wedstrijden met elkaar. De club waar we met 10-1 van wonnen was een 5e klasser. VFL Osnabrück speelt in de 2. Bundesliga.
Gedegradeerd naar de 3. Bundesliga, dacht ik.

Maar het is en blijft 1 momentopname. Zware training dag ervoor en dan kun je zo eens wedstrijd hebben.
Nog geen man overboord lijkt me.
Maar wel heel benieuwd hoe t er volgende week voor staat, als t om t echie gaat
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan