Mikasa
Internationale Legende
Mag dat? Lijkt me van niet en dan in te nemen.Goed, blijft allemaal dom natuurlijk. Supporters die hun kaart hebben uitgeleend aan Gala fans mag je ook lekker een verbod geven, genoeg andere die wel willen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mag dat? Lijkt me van niet en dan in te nemen.Goed, blijft allemaal dom natuurlijk. Supporters die hun kaart hebben uitgeleend aan Gala fans mag je ook lekker een verbod geven, genoeg andere die wel willen.
Ik heb het ook 1x gehad in de bekerfinale tegen FC Twente in 2001 ofzo. 32.000 Twente supporters. Allemaal gezelligheid... tot je een groepje niet-gezellige fans tegenkomt en dan ben je eventjes de lul.Ik ben naar Olympique Marseille - PSV geweest in 2010(?). Wij wisten niet waar het stadion was dus zijn we met wat Franse supporters ernaar toe gegaan met de tram. Toen we daar aankwamen een zee van blauwe shirtjes en dus 4/5 man die daartussen liepen. Niets aan de hand, geen moment bedreigd gevoeld. Tot er opeens ME kwam, ons omsingelden en afvoerden naar het terrein waar de rest van de PSV supporters stonden te wachten. De ME oogden vrij zenuwachtig terwijl ik het gevoel had dat er niets aan de hand was.
Wellicht ook een kwestie van een verkeerde groep tegenkomen. Die heb je bij elke grote groep mensen, helaas ook bij PSV
Misschien wel nog hilarischer waren alle Besiktas supporters die ineens als PSV fan op kwamen dagen op de socials, compleet met foto's en banners op hun profiel van PSV logo's en spelers. Gaar volkVanaf t moment dat de loting rond was riepen een aantal Gala supporters continue 'small club' op de socials onder ieder bericht wat PSV postte, dat is nu rechtgezet
Misschien wel nog hilarischer waren alle Besiktas supporters die ineens als PSV fan op kwamen dagen op de socials, compleet met foto's en banners op hun profiel van PSV logo's en spelers. Gaar volk
Ach, beter dan elkaar de hersens inslaan op gure middag op een verlaten weiland in Beverwijk.Misschien wel nog hilarischer waren alle Besiktas supporters die ineens als PSV fan op kwamen dagen op de socials, compleet met foto's en banners op hun profiel van PSV logo's en spelers. Gaar volk
Gaat dat dit jaar wel door trouwens? Of weer dat corona-excuus?Ach, beter dan elkaar de hersens inslaan op gure middag op een verlaten weiland in Beverwijk.
Ligt eraan of het een rood gebied is, anders wijken ze uit.Gaat dat dit jaar wel door trouwens? Of weer dat corona-excuus?
Beverwijken ze uit?Ligt eraan of het een rood gebied is, anders wijken ze uit.
Jaaaaa, het vrijdag, de ondergrens is aangetikt, tijd voor bierBeverwijken ze uit?
Tieten?Jaaaaa, het vrijdag, de ondergrens is aangetikt, tijd voor bier
Al op. Het is vakantie. Daar komt het vast door, het vrijdag, de ondergrens is aangetikt, tijd voor bier