PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Drommel
Teze-Ramalho-Boscagli
Van Ginkel-Sangaré-Götze-Max (in een ruit)
Noni-Zahavi-Gakpo

Volgens mij is dit nóg beter.
Want die 2 huidige backs in een 4-verdediging: brrrrr, voor de billetjes. Maar misschien (eerder waarschijnlijk) komt dan teveel opbouw op de schouders van Sangaré te rusten: ook eng.
 
Ik ben naar Olympique Marseille - PSV geweest in 2010(?). Wij wisten niet waar het stadion was dus zijn we met wat Franse supporters ernaar toe gegaan met de tram. Toen we daar aankwamen een zee van blauwe shirtjes en dus 4/5 man die daartussen liepen. Niets aan de hand, geen moment bedreigd gevoeld. Tot er opeens ME kwam, ons omsingelden en afvoerden naar het terrein waar de rest van de PSV supporters stonden te wachten. De ME oogden vrij zenuwachtig terwijl ik het gevoel had dat er niets aan de hand was.

Wellicht ook een kwestie van een verkeerde groep tegenkomen. Die heb je bij elke grote groep mensen, helaas ook bij PSV
Ik heb het ook 1x gehad in de bekerfinale tegen FC Twente in 2001 ofzo. 32.000 Twente supporters. Allemaal gezelligheid... tot je een groepje niet-gezellige fans tegenkomt en dan ben je eventjes de lul.
 
Vanaf t moment dat de loting rond was riepen een aantal Gala supporters continue 'small club' op de socials onder ieder bericht wat PSV postte, dat is nu rechtgezet :sneaky:
Misschien wel nog hilarischer waren alle Besiktas supporters die ineens als PSV fan op kwamen dagen op de socials, compleet met foto's en banners op hun profiel van PSV logo's en spelers. Gaar volk :lmao:
 
Misschien wel nog hilarischer waren alle Besiktas supporters die ineens als PSV fan op kwamen dagen op de socials, compleet met foto's en banners op hun profiel van PSV logo's en spelers. Gaar volk :lmao:
Ach, beter dan elkaar de hersens inslaan op gure middag op een verlaten weiland in Beverwijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan