PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoe zal PSV gaan spelen? Ik had dit seizoen liever 4-3-3 gespeeld, maar Schmidt zal waarschijnlijk verder borduren op zijn oude systeem denk ik? In welke formatie speelden we de drie oefenwedstrijden trouwens, ook in het systeem van vorig seizoen?

Dan zal het zo iets worden?
4-2-2-2

Dm: Drommel
La:Max Lcv: Boscagli Rcv:Teze Ra: Dumfries

Lvm: Sangare, Rvm: Van Ginkel

Lam Gotze, Ram: Gakpo

SP: Malen en Zahavi

Hoop afwegingen voor Schmidt.
Sangare vind ik een twijfel geval, als hij in vorm is dan heb je een goede bal afpakker, als hij dat niet is dan pakt hij vooral ballen af die hij zelf kinderlijk eenvoudig verspeeld heeft.
Als hij inderdaad weer eens zenuwachtig staat te ballen dan zou ik nu voor Boscagli op het middenveld gaan, dan lever je power in maar daar krijg je voetballend vermogen voor terug. Zahavi zou routine moeten brengen, maar hij kon me nog niet helemaal overtuigen en ik twijfel of we wel het juiste systeem spelen voor zijn spel. Eigenlijk zie ik liever Madueke spelen die nu al een grote transfer waarde vertegenwoordigd en zoveel dreiging met zich mee brengt.

Propper vind ik in potentie ook een basis waardige speler en moet het vooral van loopvermogen en het tactische moet hebben, maar geen idee hoe ver hij nu is. Van Ginkel zit eigenlijk ook nog een beetje in dit schuitje, maar heeft inmiddels wel wat PSV wedstrijden in de benen

Van Ramalho weet ik nog niet echt wat ik moet vinden. Het is niet zo dat we een verdediger hebben aangetrokken die je meteen al op het wedstrijdformulier zou zetten vanwege prestaties in het (recente) voetbal verleden. Maar het is altijd mogelijk dat hij een goede basisspeler zal worden voor ons en het kan goed dat hij hier al snel genoeg klaar staat om PSV een dienst te bewijzen. Hij heeft ook wat Europese ervaring dus ik houd hem in de gaten, maar een carrière bij de Oostenrijkse top zie ik niet als reden om hem meteen al op te stellen. Ik wist niet dat we ook nog tegen Paok spelen, lijkt me een mooie kans om hem wat meer te zien spelen.
Malen en Dumfries zullen niet spelen. En ik mag toch hopen dat Propper ook speelt, ipv Sangare. Ramalho zal spelen, Teze RB. En Madueke ipv Malen. verder eens ;)
 

Laatste duel Galatasaray voor tweeluik met PSV afgelast na ruzie om PCR-test​

link

Galatasaray heeft dinsdag een verstoorde voorbereiding beleefd in de aanloop naar de dubbele ontmoeting met PSV in de voorrondes van de Champions League. Een oefenduel met Olympiacos ging niet door vanwege een ruzie over een PCR-test.

We zullen zien of dit enige invloed zal hebben. :rolleyes: :cautious:
 
Iemand een idee waar je momenteel gratis en dichtbij het stadion kan parkeren? Normaal staan we altijd in Hemelrijken maar ook daar is het gewijzigd.
 
Iemand een idee waar je momenteel gratis en dichtbij het stadion kan parkeren? Normaal staan we altijd in Hemelrijken maar ook daar is het gewijzigd.
Gratis en dichtbij.. Definieer dichtbij.. kwartiertje lopen vind ik nl geen probleem als t gratis is..
 
Gratis en dichtbij.. Definieer dichtbij.. kwartiertje lopen vind ik nl geen probleem als t gratis is..
Dan heb je nog geluk. Ooit eens met de auto naar een PSV wedstrijd gegaan. Is gewoon het nadeel dat dat stadion in het centrum staat. Gewoon met de trein gaan, bespaard je een hoop frustratie. Mij in ieder geval wel..
 
Dan heb je nog geluk. Ooit eens met de auto naar een PSV wedstrijd gegaan. Is gewoon het nadeel dat dat stadion in het centrum staat. Gewoon met de trein gaan, bespaard je een hoop frustratie. Mij in ieder geval wel..
Ja hoor, 19u wedstrijd idd met trein, later met auto, en dan op de Fuutlaan net buiten de grens, of als ik in een gulle bui ben in t betaalde gebied (als persoon die in Amsterdam heeft gewoon vind ik de parkeerkosten ook best meevallen).
 
Volgens mij is t bij de Euroborg inmiddels ook dokken. Als je er überhaupt komt met al die omleidingen. ;)
Ja in Stad gaat het hard nu. Op zich ook logisch met zo'n college.
Maar wij zitten lekker in Hoogkerk, altijd plek en nooit betalen :love: . Zal in Haren niet veel anders zijn.
 
Gratis en dichtbij.. Definieer dichtbij.. kwartiertje lopen vind ik nl geen probleem als t gratis is..

Nee dat vind ik ook geen probleem. Hemelrijken ideaal vanwege dicht bij stadion maar ook bij centrum. Fietstunnel door en dan ben je ook zo bij de winkelstraat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan