PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat middenveld blijft toch ook zo armoedig. Onze koning balverlies en aanvoerder, staat er wederom weer in. Weer Bergwijn op 10, wanneer houdt die daarmee op? Verschrikkelijk zeg. Bergwijn HOORT op de vleugels, niet op 10. Speel desnoods met Ihattaran op 10.

Moeizame 2-0.
 
Feyenooit door, PSV normaal gesproken ook straks. Hopelijk doet AZ hetzelfde. Punten zijn weer hard nodig voor het Nederlands voetbal.

Austria Wien virtueel uitgeschakeld tegen Limassol. Ook niet onbelangrijk nieuws.
 
Dat middenveld blijft toch ook zo armoedig. Onze koning balverlies en aanvoerder, staat er wederom weer in. Weer Bergwijn op 10, wanneer houdt die daarmee op? Verschrikkelijk zeg. Bergwijn HOORT op de vleugels, niet op 10. Speel desnoods met Ihattaran op 10.

Moeizame 2-0.
DESNOODS Ihattaren?!? Een van de meest talentvolle middenvelders...noem me een groter talent?
 
Gakpo ten faveure van de grote aankoop. Dat vind ik wel weet mooi. Van Bommel heeft schijt aan de opvattingen van JDJ. Bergwijn op '10 ben ik alleen minder enthousiast over. Bergwijn op rechts ook niet.
 
DESNOODS Ihattaren?!? Een van de meest talentvolle middenvelders...noem me een groter talent?

Meest talentvolle middenvelder. Maar een trainer die zo koppig is, dat die maar Bergwijn op 10 blijft zetten. Zo vermoeiend. Kan alleen bij PSV. Spelers op verkeerde positie's zetten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gakpo ten faveure van de grote aankoop. Dat vind ik wel weet mooi. Van Bommel heeft schijt aan de opvattingen van JDJ. Bergwijn op '10 ben ik alleen minder enthousiast over. Bergwijn op rechts ook niet.

Bruma speelt ook hoor, of doel je op lato?
 
Wat heeft Mark tegen de rest gezegd, Bruma moet je hard in spelen. Die krijgt me toch n partij kanonskogels aangespeeld van Gutierrez en Dumfries
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan