PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch wel beter dan met een gebroken scheenbeen.

Inderdaad! Er zijn wielrenners die met een gebroken sleutelbeen verdraaid drie cols van de buitencategorie op denderen. En die moeten nota bene aan dat stuur trekken. En meneertje Pereiro kan niet eens een beetje ballen. Met z'n voeten. Da's nou precies waarom Bommel moeite met hem heeft: dat lakse.

Een weekje straftrainen met Marianne Vos zou hem goed doen.
 
Inderdaad! Er zijn wielrenners die met een gebroken sleutelbeen verdraaid drie cols van de buitencategorie op denderen. En die moeten nota bene aan dat stuur trekken. En meneertje Pereiro kan niet eens een beetje ballen. Met z'n voeten. Da's nou precies waarom Bommel moeite met hem heeft: dat lakse.

Een weekje straftrainen met Marianne Vos zou hem goed doen.
Of de Johnny Hoogerland-clinic. Puik plan!
 
Inderdaad! Er zijn wielrenners die met een gebroken sleutelbeen verdraaid drie cols van de buitencategorie op denderen. En die moeten nota bene aan dat stuur trekken. En meneertje Pereiro kan niet eens een beetje ballen. Met z'n voeten. Da's nou precies waarom Bommel moeite met hem heeft: dat lakse.

Een weekje straftrainen met Marianne Vos zou hem goed doen.

Of ene lang weekend gedwongen naar omroep Max kijken.
 
Ik heb er na afgelopen weekend eindelijk weer een beetje zin in.
Het oogde eens een keer niet plichtmatig en laks. Hopelijk kunnen we deze lijn vandaag doorzetten.
Het is maar de Europa League, gewitwel voor de losers van de kampioenschappen. Maar het zou ook een keer leuk zijn om hier eens een paar rondes verder te komen.

Inderdaad! Er zijn wielrenners die met een gebroken sleutelbeen verdraaid drie cols van de buitencategorie op denderen. En die moeten nota bene aan dat stuur trekken. En meneertje Pereiro kan niet eens een beetje ballen. Met z'n voeten. Da's nou precies waarom Bommel moeite met hem heeft: dat lakse.

Een weekje straftrainen met Marianne Vos zou hem goed doen.
Lijkt me een klus voor Harry Potter, hij zwaait met zijn staf en roept Repairrero! Kan hij gewoon spelen vanavond.
 
Da's onmenselijk. Bijna nog erger dan anderhalf uur naar Sierd de Vos luisteren.
Bij Barca vond ik het vroeger wel geinig. Als het dan saai was dan kwam Sierd de Vos met een wistje datje.
Zoals dat Rakitic een serveerster tegen het lijf liep, het eerste wat hij tegen haar zei was, met jou ga ik trouwen en dat hij nu nog met die vrouw samen is. Heerlijk is dat toch.

Maar bij Ajax moet ik die vos niet horen.
De commentator die ik dan het liefst helemaal niet hoor is Leo Driessen met zijn nare opmerkingen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan