Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tijdstip is dus 20:30, kaarten gekocht en maar heel hard duimen dat er flinke stappen gemaakt gaan worden komende week.
Nou, eerst was t 7u, vond ik toch wat beter voor de kleine man die meegaat... Maar ik snap jouw punt ook.Da's ook wel een betere tijd, ook voor supporters van buiten Eindhoven.
Tijdstip is dus 20:30, kaarten gekocht en maar heel hard duimen dat er flinke stappen gemaakt gaan worden komende week.
JJ, ditmaal niet boven oost om dat de kleine man niet zo van herrie houdt.Ik heb ook kaarten, was alweer een tijd terug dat ik in het stadion geweest ben en je bent natuurlijk geen echte supporter als je nooit naar wedstrijden gaat.
In welk vak zit jij?
JJ, ditmaal niet boven oost om dat de kleine man niet zo van herrie houdt.
wordt mijn eerste wedstrijd om te zien in Eindhoven.
Hoop op een betere wedstrijd dan afgelopen 4 wedstrijden.
Inclusief supporters in Schotland, die werken en vor dit soort potjes geen vrij neemtDa's ook wel een betere tijd, ook voor supporters van buiten Eindhoven.
Inclusief supporters in Schotland, die werken en vor dit soort potjes geen vrij neemt![]()
Welke gek gaat er dan ook in Schotland wonen, of all places...
Neem aan dat je dacht aan een 0-3 dan.Nieuwe poging: 3-0 (uitslag had ik eerste pot al verwacht)
Neem aan dat je dacht aan een 0-3 dan.