PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zijn Afellay en Lato al fit dan? Wat hebben die twee de afgelopen zomer gedaan iedere dag bij Burger king gegeten of zo?
 
Het zal er vast aan liggen dat ik geen coach van een prof club, maar ik heb toch ergens zo'n gevoel dat we veel beter gaan spelen als we, wanneer we zo nodig met een aanvallende middenvelder moeten spelen, de speler van dienst ook een aanvallende middenvelder is. Gelukkig komt Mo bij 0-0 in minuut 60 van de bank en trapt er 2 in. Vanaf dan heeft hij zijn basisplaats te pakken. Dromen mag.
 
Gakpo erin, betekend dat je eigenlijk niets meer op de bank hebt zitten. Het zal vandaag ook niet nodig zijn maar toch Ihattaren lijkt me een betere optie. Dan kan Bergwijn gewoon naar de vleugel en Gakpo de wedstrijd open breken.
 
Gakpo erin, betekend dat je eigenlijk niets meer op de bank hebt zitten. Het zal vandaag ook niet nodig zijn maar toch Ihattaren lijkt me een betere optie. Dan kan Bergwijn gewoon naar de vleugel en Gakpo de wedstrijd open breken.

Ik blijf het ook vreemd vinden dat ie 3 verdedigers,1 verdedigende middenvelder, 1 aanvallende middenvelder en 1 vleugelaanvaller op de bank heeft. Waarom niet 1 verdediger minder en Piroe erbij?
 
J_YLlWOV


:PSV:
 
Ik blijf het ook vreemd vinden dat ie 3 verdedigers,1 verdedigende middenvelder, 1 aanvallende middenvelder en 1 vleugelaanvaller op de bank heeft. Waarom niet 1 verdediger minder en Piroe erbij?
mee eens je zag wat lammers als pinch hitter tegen basel thuis te weeg bracht. Dan zou Piroe dat ook moeten kunnen brengen indien nodig, zou ook mooi voor die jongen zijn.

Lukassen in de spits dan, heeft qua lichaam ook een perfecte bouw :lmao:
 
Ik heb er wel vertrouwen in, hoop n leuke pot. En gun vooral Gakpo een prachtige pot, zou ook voor hem lekker zijn met t vertrek van Chucky aanstaande.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan