PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Over 2 maanden is niet hetzelfde als tot nu toe. Hoop dat hij tegen die tijd mij meer aanleiding geeft over zijn komst naar PSV. Tot nu toe zeg ik had er paar miljoen bijgelapt en je had Stengs rechts en Bergwijn op zijn beste positie links gehad.

Dat begrijp ik. Voor zover niet duidelijk, ik vind Bruma een prima indruk maken tot nu toe. Maar we kunnen er allebei nog weinig zinnigs over zeggen, toch?
 
Ai ai, Dumfries lijkt geblesseerd.

Mark op de bank: Ach gelukkig hebben we.. uhmm.... uhmm ja dinges.. die goeie rechtsback.. uhhh... hey Reinier hebben wij nog een rechtsback?

Robbemomd: Ja Luckassen

Luckassen: IK GEEN RECHTSBACK JE WEET, MIJ KAN HET NIET INTERESSEREN WIE ER STAAT, IK NIET. HEB IK AL ZO VAAK GEZEGD

Robbemond: Ihattaren heeft tijdens een potje straatvoetbal wel eens rechts achterin gestaan

Mark: MO WARMLOPEN, JE WORDT RECHTSBACK
 
Kan het vaak vinden in de kritiek op Rosario, maar nu is het gewoon principieel en zeiken om het zeiken...

Vertel.

Kerel speelt wederom weer een slechte wedstrijd. Levert alleen maar ballen in. Maar hey, oogappeltje van Bommeltje en ook nog is aanvoerder. Man wat ik mis toch de Guardado's en de Van Ginkel's van deze wereld. Idioot ook om maar door te gaan met Bergwijn op 10. Heeft totaal geen zin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vertel.

Kerel speelt wederom weer een slechte wedstrijd. Levert alleen maar ballen in. Maar hey, oogappeltje van Bommeltje en ook nog is aanvoerder. Man wat mis toch de Guardado's en de Van Ginkel's van deze wereld. Idioot ook om maar door te gaan met Bergwijn op 10. Heeft totaal geen zin.
Het is vandaag in mijn ogen niet zo slecht als de keren dat de kritiek terecht was. Ook ik zie de genoemde namen liever maar we moeten oppassen dat het niet omslaat in haat of overdrevenheid.
 
Zullen wel weer mensen zijn die vinden dat het allemaal geweldig is, het seizoen is tot nu toe een farce.
 
Dat begrijp ik. Voor zover niet duidelijk, ik vind Bruma een prima indruk maken tot nu toe. Maar we kunnen er allebei nog weinig zinnigs over zeggen, toch?

Wel dat ie op zijn 24e nog nergens echt geslaagd is behalve korte periode aardig gedaan bij Gala en je ziet dat het geen fijn besnaarde voetballer is a la Stengs meer meer een sprinter. Ben nog steeds felle tegenstander van zijn komst.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan