PSV - BATE Borisov | Woensdag 29 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Makkie. 18 punten. Ik denk dat je dit beter kan hebben dan Die Russen uit pot 1 en Shaktar uit pot 2.

Mag Oekraine bij Rusland in een poule? Maar die russen zou ik uit pot 1 wel willen loten eerlijk gezegd, maar dan daarnaast wel 2 interessante clubs.
 
Onder Cocu was PSV ook een hele fitte ploeg en wist veel wedstrijden in de slotseconde te winnen. Van Bommel verlegt accenten bij dit PSV, maar het is geen wereld van verschil met Cocu vooralsnog.

Bij Cocu zakte je de helft van de wedstrijden in waardoor je nog extra aan kon poten wanneer nodig. Bij van Bommel zijn ze 90 minuten in beweging. Da's nogal een wereld van verschil.

Dat bewijst ook dat het spelersmateriaal een enorme invloed heeft. Pas wanneer je het geld hebt om een selectie zelf samen te stellen, zie je de hand van de coach (zoals Guardiola bij City en Klopp bij Liverpool).

Deze volg ik niet echt. Ik denk dat we halverwege dit seizoen prima in staat zijn te zien welke invloed Cocu en van Bommel hebben op dit team. Ik kan nu al een verschil uitlichten: Cocu speelde veel vanuit formatie en van Bommel laat zijn spelers juist meer de duels opzoeken.
 
Mag Oekraine bij Rusland in een poule? Maar die russen zou ik uit pot 1 wel willen loten eerlijk gezegd, maar dan daarnaast wel 2 interessante clubs.
Zal vast wel niet nee. Gewoon uitsluiten dat soort landen die niet met elkaar om kunnen gaan. Willen wij geen Bayern loten dan verklaren we Duitsland gewoon de oorlog. Ik loot graag Real Madrid.
 
Ik heb zo'n gevoel dat Munchen geloot gaat worden.

Heb juist het gevoel dat we Barca of Real krijgen uit pot 1. Zo Barca is wel leuk, zien we Messi ook een keer in het Philips Stadion, maar dan wordt je wel scheel getikt en ga je eraf met 0-4.

Bidden en hopen dat je Lokomotiv Moskou krijgt uit top 1.
 
Bij Cocu zakte je de helft van de wedstrijden in waardoor je nog extra aan kon poten wanneer nodig. Bij van Bommel zijn ze 90 minuten in beweging. Da's nogal een wereld van verschil.



Deze volg ik niet echt. Ik denk dat we halverwege dit seizoen prima in staat zijn te zien welke invloed Cocu en van Bommel hebben op dit team. Ik kan nu al een verschil uitlichten: Cocu speelde veel vanuit formatie en van Bommel laat zijn spelers juist meer de duels opzoeken.

Zoals ik zei: van Bommel verlegt accenten. Maar uiteindelijk is de Jong kopsterk, hebben we een matig voetballend centrum, zijn onze controleurs niet van topniveau en teren we op de momenten van Chucky, Bergwijn en Pereiro. Dat is ook logisch.
 
Sinds tijden weer eens komen kijken op het forum. Het valt mij ook nu weer op hoe negatief de zogenaamde PSV supporters de club benaderen. Metalium, Ralf Edström, Philip Cocu en Razinho spannen wat dat betreft de kroon. In het begin van het topic heel negatief en naarmate de wedstrijd vordert worden sommigen dan wat positiever. Jullie kunnen op dit bericht reageren maar ik reageer toch niet op reacties. Ik vind het alleen maar heel triest dat het forum over het geheel genomen zo negatief oordeelt over PSV. Dat is ook de reden dat ik sinds 2008 geregistreerd ben maar zelden een bericht plaats. Het zal jullie verder een worst zijn maar ik wilde dit toch even kwijt.
 
PSV ALWEER IN DE CHAMPIONS LEAGUE !!!

Enige minpuntje vond ik dat Obispo er niet in kwam ten faveure van Isimat. En helaas weer geen Gakpo.
Verder een bijna perfecte wedstrijd met alweer een uitblinkende Daniel Schwaab ! Lozano en Bergwijn zijn heerlijk op dreef. Pereiro ook prima.
Gelukkig kwam mijn 3-0 voorspelling ook nog eens uit...:metal::CHEER::PSV::HB::BALL::DANCE:

Van Bommel: "Ajakkes is geen voorbeeld voor ons", Heerlijk!!!
 
Laatst bewerkt:
Sinds tijden weer eens komen kijken op het forum. Het valt mij ook nu weer op hoe negatief de zogenaamde PSV supporters de club benaderen. Metalium, Ralf Edström, Philip Cocu en Razinho spannen wat dat betreft de kroon. In het begin van het topic heel negatief en naarmate de wedstrijd vordert worden sommigen dan wat positiever. Jullie kunnen op dit bericht reageren maar ik reageer toch niet op reacties. Ik vind het alleen maar heel triest dat het forum over het geheel genomen zo negatief oordeelt over PSV. Dat is ook de reden dat ik sinds 2008 geregistreerd ben maar zelden een bericht plaats. Het zal jullie verder een worst zijn maar ik wilde dit toch even kwijt.
Mooie post om weer eens op het forum te verschijnen! Chapeau!
 
PSV ALWEER IN DE CHAMPIONS LEAGUE !!!

Enige minpuntje vond ik dat Obispo er niet in kwam ten faveure van Isimat. En helaas weer geen Gakpo.
Verder een bijna perfecte wedstrijd met alweer een uitblinkende Daniel Schwaab ! Lozano en Bergwijn zijn heerlijk op dreef. Pereiro ook prima.
Gelukkig kwam mijn 3-0 voorspelling ook nog eens uit...:metal::CHEER::PSV::HB::BALL::DANCE:

Van Bommel: "Ajakkes is geen voorbeeld voor ons", Heerlijk!!!
Obispo is geblesseerd naar Be The :BALL:'s weten. Verder een prima pot gezien. Natuurlijk zijn ze niet getest, maar de wijze van spelen onder van Bommel zo verfrissend t.o.v. onder Cocu. En verder....

:DANCE::CHEER:YES CL :CHEER::DANCE:
 
Hoppaaaaa. Gefeliciteerd allen. Lekkere pot, zeker gezien het feit dat ze ook op de nul nul hadden kunnen/mogen spelen.
Dan is dit toch aantrekkelijker.
Ik kijk uit naar Der Muzikant 's punten. Maar die zal nog even moeten herstellen. Het gerucht gaat dat hij ook nog zijn held heeft ontmoet, dus dat zal nog even duren.
 
Ik hoop op Barcelona, Manchester United en Inter Milan.
Geweldige namen, maar toch niet kansloos.
Plus dan is het 6 keer extra genieten ven Gaston :)
 
Zoals ik zei: van Bommel verlegt accenten. Maar uiteindelijk is de Jong kopsterk, hebben we een matig voetballend centrum, zijn onze controleurs niet van topniveau en teren we op de momenten van Chucky, Bergwijn en Pereiro. Dat is ook logisch.

Geweldig juist deze twee rotsen, gewoon simpel verdedigen een centrum wat beter is dan de afgelopen jaren. Schwaab heeft zich enorm ontwikkeld.
 
Sinds tijden weer eens komen kijken op het forum. Het valt mij ook nu weer op hoe negatief de zogenaamde PSV supporters de club benaderen. Metalium, Ralf Edström, Philip Cocu en Razinho spannen wat dat betreft de kroon. In het begin van het topic heel negatief en naarmate de wedstrijd vordert worden sommigen dan wat positiever. Jullie kunnen op dit bericht reageren maar ik reageer toch niet op reacties. Ik vind het alleen maar heel triest dat het forum over het geheel genomen zo negatief oordeelt over PSV. Dat is ook de reden dat ik sinds 2008 geregistreerd ben maar zelden een bericht plaats. Het zal jullie verder een worst zijn maar ik wilde dit toch even kwijt.
Of ik het nou met je stelling eens ben of niet, ik vind het een beetje flauw om even wat mensen te beschuldigen van iets wat jou niet aanstaat en daar vervolgens bij te zeggen dat ze niet hoeven te reageren, omdat jij toch niet meer reageert.
Dit is een forum. Op een forum wordt gediscussieerd met en over verschillende meningen. Even snel iets over iemand roepen en vervolgens de discussie daarover op voorhand uitsluiten vind ik persoonlijk niet chique.
 
Sfeer in het stadion ook top helpt mee aan het resultaat, een echte12e man! Snollebolkes links rechts na afloop is fantastisch om te zien. Hopelijk kan het publiek dit vasthouden met de potjes als Emmen en Willem2.
 
Sinds tijden weer eens komen kijken op het forum. Het valt mij ook nu weer op hoe negatief de zogenaamde PSV supporters de club benaderen. Metalium, Ralf Edström, Philip Cocu en Razinho spannen wat dat betreft de kroon. In het begin van het topic heel negatief en naarmate de wedstrijd vordert worden sommigen dan wat positiever. Jullie kunnen op dit bericht reageren maar ik reageer toch niet op reacties. Ik vind het alleen maar heel triest dat het forum over het geheel genomen zo negatief oordeelt over PSV. Dat is ook de reden dat ik sinds 2008 geregistreerd ben maar zelden een bericht plaats. Het zal jullie verder een worst zijn maar ik wilde dit toch even kwijt.

Wat verwacht je nu verder nog dan, als je al aankondigt dat je toch niet reageert, oh grote earring?
Ik wilde hier nog een rationeel verhaal plaatsen over de negativiteit maar je gaat toch niet reageren dus heb ik maar besloten me die moeite te besparen. Het staat je vrij om wel een inhoudelijke discussie aan te gaan en de negativiteit te bestrijden met goede argumenten. Maar zoals je aankondigt heb je daar blijkbaar geen zin in. Wat je dan op een forum doet is mij niet geheel duidelijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan