PSV - BATE Borisov | Woensdag 29 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb er dus een heel slecht voorgevoel bij. Onbehagen. Ik vertrouw dit PSV (nog) niet. Hoop op een goede afloop. Zou vreselijk zijn om als de kampioen alleen Ajax in de CL te zien spelen.
Was nergens voor nodig. Goede pot. De Jong, Chucky, Bergwijn, Schwaab, Viergever, Hendrix en Pereiro haalden allemaal een ruime voldoende, en dan kan PSV erg sterk zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Na de wedstrijd tegen PEC en de beelden die ik nu zie is het mij wel duidelijk dat Mark niks van het trainersvak snapt

Dlyw1qAWsAARs4S.jpg


Ga eens binnen die lijnen staan joh :maniac:
Van Bommel is tegen kunstgras.
 
En trouwens, die Schwaab. Ik was geen fan in het begin, maar ongelooflijk. Wat stond die weer een potje te verdedigen zeg achterin.

Iedereen was simpelweg top.
 
Het had vanavond makkelijk 5-0 kunnen staan.....heerlijk avondje PSV.....na lange tijd zo enorm genoten van PSV, vorige week was al mooi, maar dit vanavond is echt fantastisch....!!! Bommel, wat een wereldcoach...!!!

Zo is het. Ze spelen aanvallend en gaan 90’ door. Dat zag je nooit onder Cocu. Toch wel een wereld van verschil en veel leuker om naar te kijken :PSV:
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.
Wilde zelf weg. Niet meer doen dus.
 
Zo is het. Ze spelen aanvallend en gaan 90’ door. Dat zag je nooit onder Cocu. Toch we een wereld van verschil en veel leuker om naar te kijken :PSV:
Van Bommel heeft nu met Angelino en Dumfries ook de spelers om zo te spelen. Onder Cocu hebben we ook geweldige wedstrijden gespeeld in het jaar dat we doorgingen in de CL, tegen Zulte-Waregem, en in de kampioenswedstrijden tegen Ajax en Heerenveen. Evenals dat van Bommel ook met Fortuna- en PEC-uit geen beste wedstrijden heeft gespeeld.
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.

Ik heb toevallig nog een kapotte iPhone liggen waar ik toch niks meer mee kan doen, dus laat hem maar een weekje stage lopen
 
Zo, ik trek er een open, cheers gasten
Ik had alvast een Corona Extra in de koelkast gezet....de eerste slokjes zitten reeds achter de kiezen en ik hoop vurig dat ik morgen te horen krijg dat PSV helemaal rond is met Pachuca over transfer van Guttierrez naar PSV.....dus nu alvast proosten met een Mexicaans biertje op een goede afloop voor de deadline vrijdagavond.....Cheers Gutti & Lozano !!!
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.
Nope, niet doen.
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.
Van mij hoeft het niet. Is niet zo leuk vertrokken hier
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.

Bazoer. Bah, nee hoor alsjeblieft niet. Wou zelf weg toch? Wou zo nodig naar Ajax toch?

Lekker laten rotten. Geen kans hier.
 
Ik had alvast een Corona Extra in de koelkast gezet....de eerste slokjes zitten reeds achter de kiezen en ik hoop vurig dat ik morgen te horen krijg dat PSV helemaal rond is met Pachuca over transfer van Guttierrez naar PSV.....dus nu alvast proosten met een Mexicaans biertje op een goede afloop voor de deadline vrijdagavond.....Cheers Gutti & Lozano !!!
Ik doe ff Stout, cold brew coffee stout welteverstaan

#freegutti
 
Overigens, even peilen onder mede-forummers. Hoe staan we tegenover de komst van Bazoer?

My two cents: als hij zijn niveau haalt van zijn beginperiode bij Ajax sta ik er wel positief tegenover. Ik vraag me alleen af of hij niet al te veel jaren niets heeft gepresteerd en of hij dat niveau wel kan halen.

Van mij mag hij wegrotten in een willekeurige grot met zijn grote bek. Of is dat te duidelijk? :cool::HB:
 
Tja, Bazoer ging weg in een periode dat PSV geen kansen gaf aan jeugdspelers en bij Ajax deden ze dat wel. Onze spelers hoeven geen fan van de club te zijn geweest in hun jonge jaren, toch? Als Bazoer ons kan helpen kampioen te worden is dat toch alleen maar fijn? Vraag is alleen of hij dat nog kan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan