PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 24 februari | Eindstand: 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
De cijfertjes
Benitez 6,5
Teze 8
Ramalho 7
Boscagli 7,5
Dest 8
Veerman 8,5
Schouten 7,5
Babadi 7,5
Bakayoko 8,5
Lozano 7,5
De Jong 9
 
Cijfers!
Benitez 4
Teze 7
Ramalho 6
Boscagli 7
Dest 7
Schouten 6
Veerman 8
Babadi 8
Bakayoko 7
De Jong 9
Lozano 6
 
Zeker. Bijvoorbeeld naar die actie waar hij de bal verliest voor onze eigen 16, en nog meer slordig balverlies.
Maar deze geweldenaar lijkt toch op weg naar de uitgang.
Ja, hij heeft een paar keer balverlies geleden, nou, gelijk niks waard die jongen, ook al heeft hij de rest van de wedstrijd een grote impuls gegeven aan de creativiteit voorin en goede combinaties gevormd met de spelers om hem heen, ook in de kleine ruimtes, zonder daarbij balverlies te lijden, maar laten we vooral kijken naar die paar foutjes die hij maakte als jongeling.
 

Als een tegenstander dit soort uitspraken doet weet je wel dat je oppermachtig bent geweest
Hmmm, als je de tekst leest (en jaja, dat deed ik), dan vind ik het nog niet eens echt reeel. Op de counter? PSV had alleen maar de bal.
 

Als een tegenstander dit soort uitspraken doet weet je wel dat je oppermachtig bent geweest
Pec kreeg voetbal les. Het moet voor zo'n team toch ook een reality check zijn dit. Werden compleet weggespeeld
 
Heerlijke pot en een rustig PSV gezien die swingend PEC alle hoeken van het veld liet zien. LDJ wat een legend. Doelsaldo lijkt nu klaar.
Om toch nog even wat kritiek te spuien, ik zag de scheids en zijn team net iets teveel nadeel aan PSV geven. Nu konden ze het verschil niet maken door een oppermachtig PSV. Buitenspelgoal heb ik nooit een lijn gezien wanneer de bal werd gespeeld door Veerman. Zag alleen een scheids in beeld en geen bal. De overtreding van V Polen is gewoon een rode kaart. En sommige kleine overtredingen van PEC werden niet afgefloten.Waarom geen blessure tijd? kost je wellicht gewoon een doelpunt.
Wie wordt het KNVB team volgende week om Fnoord te helpen? Rupert en zijn kornuiten.

als afsluiter een positieve noot: we hebben alleen Lang in de ziekenboeg zitten.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch bizar dat LdJ topscorder is van de Eredivisie, een hattrick heeft gemaakt in deze wedstrijd.
En nog steeds is Pepi sneller bij doelpunten betrokken dan hij. LdJ heeft 31 G/A in 1814 minuten, das 1 G/A per 58 minuten voetbal.
Pepi in 337 minuten 7 G/A. Das in G/A per 48 minuten. Dat is echt heel erg knap.
De vergelijking gaat een beetje mank omdat Pepi meestal invalt als de tegenstander al murw is gespeeld, wat het makkelijker maakt voor een spits. Niettemin prachtige cijfers natuurlijk!
 

Als een tegenstander dit soort uitspraken doet weet je wel dat je oppermachtig bent geweest

De eindstand gaf ook al wel een dikke hint weg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan