Ongezouten
Clubicoon
Babadi was geweldig vanavond. Wat zal ik balen als hij niet bijtekent 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nou, deze wedstrijd krijgt toch wel een tien; zonder griffel echter, vanwege de blunder van Benitez, maar absoluut genoten van het vertoonde spel.
Marchanderen.Wat is dit voor een belachelijke beslissing om geen blessuretijd toe te kennen?
Lozano is op rechts sterk aan het spelen
Zo de punten zijn binnen. En hoe.
1-7
0.24 Expected Goals (xG) 2.59
40% Balbezit 60%
8 Doelpogingen 25
1 Schoten op doel 12
Hoe ze bij de expected goals komen is me een raadsel?![]()
Als het goed is is het goed vb0ss . De laatste keer dat ik dat zei was de volgens mij de wedstrijd tegen Arsenal thuis onder RvN.Ongezouten met zulke woorden.. dat ik dit nog mag meemaken..
Nou, dat is gelukkig goed gekomenIk zit ook wel te genieten… maar wel de efficiëntie in de gaten horen.
Volgens mij gebeurt dat na elke wedstrijd.De knie van Luuk de Jong wordt ingepakt met ijs.
Uit voorzorg hoop ik.![]()
Bijzonder. Die goals van De Jong (de tweede), de eigen goal en die van Pepi waren al nagenoeg niet te missen.Zo de punten zijn binnen. En hoe.
1-7
0.24 Expected Goals (xG) 2.59
40% Balbezit 60%
8 Doelpogingen 25
1 Schoten op doel 12
Hoe ze bij de expected goals komen is me een raadsel?![]()
Ah, zie dat Luuk weer een hattrick heeft met links, rechts en het hoofd.
Nou, dit seizoen heb ik wel vaker goede wedstrijden gezien, alleen dit was wmb gewoon een dusdanig niveau dat het gewoon genieten wordt. Dit is het niveau en het spel dat ik wil zien. Ik vond Babadi hierin ook wel echt wat toevoegen, met enkele technische hoogstandjes.Valt dan nog mee, als je eens per anderhalf jaar van PSV kan genieten.![]()
Onthouden voor de quiz over 10 jaar.Ah, zie dat Luuk weer een hattrick heeft met links, rechts en het hoofd.
HeheheheOnthouden voor de quiz over 10 jaar.
En dat gaat hij niet, of PSV moet ineens aan die absurde voorwaarden willen voldoen nav. de prestaties van Babadi.Babadi was geweldig vanavond. Wat zal ik balen als hij niet bijtekent![]()
Zo te horen niet nee, nu ik Kraaij zo hoor.En dat gaat hij niet, of PSV moet ineens aan die absurde voorwaarden willen voldoen nav. de prestaties van Babadi.
We hebben keihard verloren. Straftraining morgen. WanprestatieAlles minder dan 0-8 vat ik op als een nederlaag