Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je met De Mol Henderson die Ajax nog minder laat presteren?Hmm, valt weer samen met De Mol, wordt weer slepen met schermen dus.
Heb overigens echt geen idee hoe PEC het doet, is voor mijngevoel dit jaar een beetje een grijze middenmoter?
Nee, het programma Wie is de Mol.Bedoel je met De Mol Henderson die Ajax nog minder laat presteren?
Zelfs ik had deze door, maar ik zou zeggen: wie kijkt dat nu?Nee, het programma Wie is de Mol.
Volgens de kijkcijfers zo'n 2 miljoen kijkers. Of, zoals je kan noemen, 2 miljoen MollotenZelfs ik had deze door, maar ik zou zeggen: wie kijkt dat nu?
Rages gaan altijd langs me heen. Ik verbaas me dan wel over mensen, die graag naar semi bekende Nederlanders in spelprogramma’s willen kijken.Volgens de kijkcijfers zo'n 2 miljoen kijkers. Of, zoals je kan noemen, 2 miljoen Molloten
Vermoed dat er een kans is dat meer mensen de mol kijken dan Pec PSV as zaterdag.
Dat kan, maar iets wat al 24 seizoenen meeloopt zou ik niet als rage duiden.Rages gaan altijd langs me heen. Ik verbaas me dan wel over mensen, die graag naar semi bekende Nederlanders in spelprogramma’s willen kijken.
Slepen met schermen? Je kijkt toch gewoon eerst PSV en daarna Wie is de Mol?Hmm, valt weer samen met De Mol, wordt weer slepen met schermen dus.
Heb overigens echt geen idee hoe PEC het doet, is voor mijngevoel dit jaar een beetje een grijze middenmoter?
Dat doe ik ook niet, ik kijk voetbal, 2 vd kinderen kijken De Mol.Slepen met schermen? Je kijkt toch gewoon eerst PSV en daarna Wie is de Mol?
Dat ga je niet tegelijk kijken...
Tenzij PEC-PSV op de Chinese staatstelevisie wordt uitgezonden.Vermoed dat er een kans is dat meer mensen de mol kijken dan Pec PSV as zaterdag.
Nee, het programma Wie is de Mol.
Ook heerlijk toch. Lekker op een tabletje op de bank. Kan ik altijd wel van genieten hoor.Dat doe ik ook niet, ik kijk voetbal, 2 vd kinderen kijken De Mol.
Ik game en kijk psv tegelijk. Is goed te doen hoorSlepen met schermen? Je kijkt toch gewoon eerst PSV en daarna Wie is de Mol?
Dat ga je niet tegelijk kijken...
Ik vind dat ik dan de wedstrijd niet goed kan volgen. Ik zit tijdens een wedstrijd ook niet echt op het forum.Ik game en kijk psv tegelijk. Is goed te doen hoor
Ik vind dat ik dan de wedstrijd niet goed kan volgen. Ik zit tijdens een wedstrijd ook niet echt op het forum.