Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap hier ook weinig van. Twee-en-een-half doelpunt? Echt?Zo de punten zijn binnen. En hoe.
1-7
0.24 Expected Goals (xG) 2.59
40% Balbezit 60%
8 Doelpogingen 25
1 Schoten op doel 12
Hoe ze bij de expected goals komen is me een raadsel?![]()
Flashscore heeft het later aangepast naar 3.57.Op VI staat 3,9.
Lijkt me beter te kloppen.
Heel volwassen, mooi om te zien. Je zou tegen Babadi, neem eens een voorbeeld aan hem.Johan is zelfkritisch voor de camera.
Als ik die Babadi zo zie spelen vraag ik me af of we er zo veel aan gaan missen als ie zou vertrekken...
Leuk die potentie enzo, maar dat kan er ook zomaar eens niet uitkomen.
Voorlopig ben ik niet overtuigd.
Hij speelt toch goed vandaag.
Niet serieus te nemen dit, sorry.Als ik die Babadi zo zie spelen vraag ik me af of we er zo veel aan gaan missen als ie zou vertrekken...
Dan blijkt dus dat PSV erg effectief is geweest. Elke halve kans ging erin.Flashscore heeft het later aangepast naar 3.57.
Benitez wel.Weer niet getest....
Hopelijk is hij zo pissig over zijn blunder dat hij de wedstrijd van zijn leven gaat keepen tegen DortmundBenitez wel.![]()
Laat hem dan maar eerst gaan oefenen tegen Feyenoord door de 0 te houden.Hopelijk is hij zo pissig over zijn blunder dat hij de wedstrijd van zijn leven gaat keepen tegen Dortmund![]()
Oh ja, die wedstrijd is er ook nog.Laat hem dan maar eerst gaan oefenen tegen Feyenoord door de 0 te houden.
En vrijdag 8 maart uit tegen Go Ahead Eagles en dan woensdag 13 maart pas tegen Dortmund.Oh ja, die wedstrijd is er ook nog.
We zitten goed als Luuk stopt of aftakelt.Pepi is toch wel een klein fenomeen hoor.
Heb je wel gekeken?Als ik die Babadi zo zie spelen vraag ik me af of we er zo veel aan gaan missen als ie zou vertrekken...