Mikasa
Internationale Legende
Weet ik niet. Hij is nu in topvorm, maar hij staat toch niet bekend, als een speler die heel efficiënt met kansen omgaat.Luuk kan als ie minder mocht worden gewoon de beste pinchhitter in Nederland worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik niet. Hij is nu in topvorm, maar hij staat toch niet bekend, als een speler die heel efficiënt met kansen omgaat.Luuk kan als ie minder mocht worden gewoon de beste pinchhitter in Nederland worden
Weet ik niet. Hij is nu in topvorm, maar hij staat toch niet bekend, als een speler die heel efficiënt met kansen omgaat.
Dat kun je ook andersom redeneren: PSV hoeft niet zo zeer goals meer te maken als Pepi is ingevallen, dus de intensiteit richting het doel v/d tegenstander is ook minder.De vergelijking gaat een beetje mank omdat Pepi meestal invalt als de tegenstander al murw is gespeeld, wat het makkelijker maakt voor een spits. Niettemin prachtige cijfers natuurlijk!
Valt volgens mij wel mee.Weet ik niet. Hij is nu in topvorm, maar hij staat toch niet bekend, als een speler die heel efficiënt met kansen omgaat.
Voor iemand van 18 jaar met weinig ervaring in de eredivisie, vond ik hem erg goed.Babadi was geweldig vanavond. Wat zal ik balen als hij niet bijtekent
Ik werd wakker om half 5 bij een stand van 1-6. 's ochtends was de opluchting groot toen ik zag dat ze deze voorsprong hadden weten vast te houden.Ik ging slapen met 0-0 en dan word je wakker om half 4 met dit..
Hij staat inmiddels in de top 10 van de doelpuntenmakers aller tijden van de eredivisie. Dus ik denk dat het wel goed zitWeet ik niet. Hij is nu in topvorm, maar hij staat toch niet bekend, als een speler die heel efficiënt met kansen omgaat.
Ik denk dat het allemaal misschien wel wat meer gecompliceerd ligt. Als je Babadi naast speeltijd (daar zit het allemaal op vast ) een echt fors salaris plus tekengeld biedt, dan zullen een aantal spelers zich daar niet zo geweldig bij voelen en krijgt onze TD het erg druk.Het ontbreekt vaak aan inzicht bij ons als fans wat er wel en niet gevraagd wordt door een speler/zaakwaarnemer in de onderhandelingen. Ergens houdt het een keer op. Van de andere zijde (advocaat van de 'duivel' spelend), als je een parel hebt en je laat hem gaan op financiën, wat kost het om elders een gelijke parel te vinden? Stel je verkoopt je huis nu, mooie overwaarde, en dan? Waar ga je een ander vergelijkbaar huis vinden in een dure markt? Worden die extra centen voor Babaadi niet heeel veel miljoenen mogelijk? Kan zijn dat PSV eisen van de speler en verwachting qua maximale sportieve potentie niet in lijn kan brengen, ok is niet uit te sluiten gezien de 'stroperigheid' van de onderhandelingen, maar zeg dat dan als club. Want die vraag zal bij velen leven.
Ook in heel veel wedstrijden natuurlijk.Hij staat inmiddels in de top 10 van de doelpuntenmakers aller tijden van de eredivisie. Dus ik denk dat het wel goed zit
Nou en? Wat wil je dan? Die kerel loopt nu 1 op 1! Wat moet nog beter aan?Ook in heel veel wedstrijden natuurlijk.
Hij heeft een hoger ratio dan van de kuijlen. Ik snap de kritiek echt niet dus.Ook in heel veel wedstrijden natuurlijk.
Hij is geen verfijnde voetballer. En in Nederland hebben we graag spitsen die mee voetballen. Volgens mij draait het bij een spits om goals maken..Hij heeft een hoger ratio dan van de kuijlen. Ik snap de kritiek echt niet dus.
En ook daarin is Luuk prima, overigens. Koppend als kapstok, maar heeft al meerdere subtiele hakjes dit seizoen gemaakt als assists of bijna-assists.Hij is geen verfijnde voetballer. En in Nederland hebben we graag spitsen die mee voetballen. Volgens mij draait het bij een spits om goals maken..
Met meevoetballend denk ik meer aan van Nistelrooij of van Persie die daar beter in zijn. Depay is ook een voorbeeld.En ook daarin is Luuk prima, overigens. Koppend als kapstok, maar heeft al meerdere subtiele hakjes dit seizoen gemaakt als assists of bijna-assists.
Alleen explosiviteit heeft hij echt niet. Geen actie, geen mannetje voorbij en traag op de eerste meters. Uiteindelijk heeft hij wel snelheid, maar meer als een diesel.
Hij is geen verfijnde voetballer. En in Nederland hebben we graag spitsen die mee voetballen. Volgens mij draait het bij een spits om goals maken..
Danku!