Pablo Rosario (M)

Ik zag afgelopen weken met blijdschap toe hoe Rosario weer een beetje de oude was en zich prettig voelde bij de nieuwe manier van spelen. Fijn om te zien. Tot ik gisteren Kudus bij Ajax zag. Zoveel dominanter, zoveel beslissender. We missen op ons middenveld dominantie en creativiteit. Misschien dat ik een goede impuls op het middenveld nog wel belangrijker vind dan een LCV. Liefste allebei natuurlijk, maar dat middenveld, daar moeten we nog wat mee.

Klopt hoor dat we dat missen. Maar het is natuurlijk wel lekker vrijuit spelen als je 5 verdedigers achter je hebt staan, thuis tegen RKC.
 
Wat ik me nou steeds afvraag wanneer ik Rosario zie hè...
Zijn de kappers in Eindhoven nog steeds gesloten, of is dat een pruik uit de verkleedkoffer van z'n oma?
Hij mist denk ik vooral mensen om zich heen die eerlijk zijn. Maar het schijnt hip te zijn onder de gekleurde medemenschen.
 
Ik vind er zelf niet veel mis mee overigens. Sterker nog, ik vind het wel gaaf. Mag nog een stuk groter!

Maar goed, als Amsterdammer word je om de haverklap bekogeld met vegan food, waaronder kropsla, dus wellicht is het gewenning.
Ik vind een flinke 'fro' super gaaf. Maar dat opgeschoren stukje maakt het net een Broccoli of -zoals MN223 al aangaf- een eikel. Geen gezicht.

Wat? Wat? Hebben we het over Max? Of over Guti?
De wenkbrauwen van Derijck, hoezo?
 
Ik vind een flinke 'fro' super gaaf. Maar dat opgeschoren stukje maakt het net een Broccoli of -zoals MN223 al aangaf- een eikel. Geen gezicht.
:ROFL:
Voetbalt hij eens aardig, krijgen we dit weer...
 
Ik zag afgelopen weken met blijdschap toe hoe Rosario weer een beetje de oude was en zich prettig voelde bij de nieuwe manier van spelen. Fijn om te zien. Tot ik gisteren Kudus bij Ajax zag. Zoveel dominanter, zoveel beslissender. We missen op ons middenveld dominantie en creativiteit. Misschien dat ik een goede impuls op het middenveld nog wel belangrijker vind dan een LCV. Liefste allebei natuurlijk, maar dat middenveld, daar moeten we nog wat mee.

Ik zie Thomas wel groeien in die rol. Intelligente en multifunctionele speler. Zegt ook Kenneth Perez, dus is het waar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan