Pablo Rosario (M)

Dat onze Pablo op klaarlichte dag door Akwasi in z’n gezicht geschopt wordt.

Rode kaart voor Akwasi en de rest van het seizoen geschorst.
Verzachtende omstandigheid dat meespeelt voor hem is dat het op klaarlichte dag was en recht voor de raap en niet stiekem in de pikzwarte donkere nacht. Anders was hij levenslang geschorst. :rolleyes:
 
Ik begrijp deze negatieve recensies niet. Wat mij betreft, zijn spel verdient respect. Hij liet zich goed zien op het veld.
In de voorbereiding dit seizoen wel, maar inmiddels laat hij het niet meer zien.

Onder Van Bommel was hij In de eerste seizoenshelft ook geweldig, maar daarna voor lange tijd geen schim meer van die speler. Er zijn op dit moment te veel twijfels aan Pablo, terwijl een voetballer van PSV zekerheid moet brengen. Pablo heeft talent maar we willen wel winnen.
 
In de voorbereiding dit seizoen wel, maar inmiddels laat hij het niet meer zien.

Onder Van Bommel was hij In de eerste seizoenshelft ook geweldig, maar daarna voor lange tijd geen schim meer van die speler. Er zijn op dit moment te veel twijfels aan Pablo, terwijl een voetballer van PSV zekerheid moet brengen. Pablo heeft talent maar we willen wel winnen.
Pablo moet veel consistenter worden in zijn spel. Is ook iets wat je moet ontwikkelen, wat denk ik lastig gaat als je gebracht wordt zoals Pablo is gebracht door MvB. Ik denk dat het goed is voor hem om even niet meer eerste keus te zijn op het middenveld en zich vanuit daar te ontwikkelen. Maar dat moet ie ook nog maar willen natuurlijk
 
Pablo moet veel consistenter worden in zijn spel. Is ook iets wat je moet ontwikkelen, wat denk ik lastig gaat als je gebracht wordt zoals Pablo is gebracht door MvB. Ik denk dat het goed is voor hem om even niet meer eerste keus te zijn op het middenveld en zich vanuit daar te ontwikkelen. Maar dat moet ie ook nog maar willen natuurlijk
Hij is nu alweer 23 jaar en moet het nu echt gaan laten zien. Als hij dat niet doet dan mag hij wat mij betreft even banken, totdat hij weer begint te voetballen
 
Hij is nu alweer 23 jaar en moet het nu echt gaan laten zien. Als hij dat niet doet dan mag hij wat mij betreft even banken, totdat hij weer begint te voetballen
Ik denk dat het dan ook niet meer gaat komen, tenminste niet op dit niveau. Hij moet het nu (dit seizoen) gaan laten zien.
 
Hij was goed in de voorbereiding en tegen Groningen maar daarna zakte hij weer naar het niveau van vorig seizoen.
Het is denk ik nu wel helder dat de goede wedstrijden piekmomenten waren, en zijn eigenlijke niveau gewoon lager ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan