Overige Sporten

Nederland - China 1-3 (25-23, 13-25, 18-25, 17-25)
Na de 1e set gaf China echt gas en kon Nederland niet echt aanhaken.

Nederland speelt in de halve finale dus tegen Servië en China tegen Italië.
Servië is een sterke tegenstander, maar Nederland heeft de laatste 2 wedstrijden tegen Servië gewonnen. Er is nog hoop.
 
Kiki Bertens gaat naar de WTA Finals.
Ze verloor in Moskou in de 8e finale en blijft steken op de 9e plaats. Hierdoor zou ze de WTA finals dus net missen, maar door een afzegging van Simona Halep vanwege een rugblessure mag Kiki Bertens volgende week meedoen in Singapore.

[B]WTA Insider[/B]‏Geverifieerd account @[B]WTA_insider[/B]

Breaking: Simona Halep has withdrawn from @WTAFinalsSG due to back injury. Kiki Bertens is in.
 
Kiki Bertens gaat naar de WTA Finals.
Ze verloor in Moskou in de 8e finale en blijft steken op de 9e plaats. Hierdoor zou ze de WTA finals dus net missen, maar door een afzegging van Simona Halep vanwege een rugblessure mag Kiki Bertens volgende week meedoen in Singapore.

[B]WTA Insider[/B]‏Geverifieerd account @[B]WTA_insider[/B]

Breaking: Simona Halep has withdrawn from @WTAFinalsSG due to back injury. Kiki Bertens is in.
Als ze er maar niet zo zenuwachtig van wordt als de laatste weken. Ze heeft niet heel veel punten gescoord in die weken, waarin ze nog kans maakte op kwalificatie.
 
Nederlandse volleybalvrouwen verliezen helaas de halve finale van Servië.
1-3 (22-25, 28-26, 19-25, 23-25)

Erg jammer. :sad:

link
 
Laatst bewerkt:
Italië wint verrassend van regerend Olympisch kampioen China en gaat naar de finale.
3-2 (25-18, 21-25, 25-16, 29-31, 17-15)
Wat een spannende wedstrijd. :maniac:

Finale
Servië - Italië

3e/4e plaats
Nederland - China
 
Italië wint verrassend van regerend Olympisch kampioen China en gaat naar de finale.
3-2 (25-18, 21-25, 25-16, 29-31, 17-15)
Wat een spannende wedstrijd. :maniac:

Finale
Servië - Italië

3e/4e plaats
Nederland - China
Hmmmm, ik dacht dat Nederland meer kans zou maken tegen Italië. Een medaille halen gaat erg lastig worden voor Nederland.
 
Tenzij er een Kroatië-'98 situatie gaat ontstaan... Voor China is de troostfinale een tegenvallende prestatie, maar Nederland was al blij met de halve finale.
 
Nederland verliest kansloos van China in de wedstrijd om de 3e en 4e plaats.
0-3 (22-25, 19-25, 14-25)

Helaas is China een maat te groot en komt Nederland tekort.
 
WK Volleybal Vrouwen

Finale
Servië - Italië 3-2
(21-25, 25-14, 23-25, 25-19, 25-12)
 
Zie nu pas de volleybaluitslagen.
4e plaats blijkt dus inderdaad het maximale geweest te zijn.
Jammer, goed gedaan.
 
WTA Finals Singapore

Kiki Bertens wint van Angelique Kerber. :clap2:
2-1 (1-6, 6-3 6-4)
Een geweldige prestatie en een prima begin. :D
Van de nr 2 van de wereld en de nr 1 geplaatst. Sensationeel. :maniac:
 
WTA Finals Singapore

Kiki Bertens wint van Angelique Kerber. :clap2:
2-1 (1-6, 6-3 6-4)
Een geweldige prestatie en een prima begin. :D
Van de nr 2 van de wereld en de nr 1 geplaatst. Sensationeel. :maniac:
Ja, heel knap. Had ik na die eerste set niet meer verwacht.

Ik las wel dat Bertens de meeste wedstrijden van de top 9 gewonnen heeft sinds de zomer. En Kerber dus de minste. Sowieso won Bertens 11 van 16 wedstrijden tegen top10 spelers dit seizoen. Lekker bezig! :biceps:
 
Ja, heel knap. Had ik na die eerste set niet meer verwacht.

Ik las wel dat Bertens de meeste wedstrijden van de top 9 gewonnen heeft sinds de zomer. En Kerber dus de minste. Sowieso won Bertens 11 van 16 wedstrijden tegen top10 spelers dit seizoen. Lekker bezig! :biceps:

FF n balletje: Nederlanders blinken sportief vaak uit als ze de underdog zijn: prestaties Bertens, Max verstappen vanaf plek 18, Oranje tegen Duitsland voor de nationsleague. Het lijkt bijna of lage verwachtingen het beste naar boven halen in onze sporters...

In dat kader "verwacht" ik dat PSV vanavond wel zal verliezen van Tottenham.. :sneaky:
 
Bertens wint de eerste set van Osaka, daarna geeft Osaka op vanwege een blessure, en dus is Bertens geplaatst voor de halve finale van de WTA Finals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan