Overige Sporten

KIki Bertens gaat naar de halve finale in de WTA Finals in Singapore. :D
Nadat ze de 1e set won met 6-3 gaf Naomi Osaka op.
Daar waar ik vroeger dacht: "Nou, leuk voor haar" en mijn schouders ophaalde, kan ik nu echt genieten van sporters die zulke stappen maken en successen boeken.
 
Daar waar ik vroeger dacht: "Nou, leuk voor haar" en mijn schouders ophaalde, kan ik nu echt genieten van sporters die zulke stappen maken en successen boeken.
Ja, heel knap ook. Wel wat geluk nu, maar goed. Ik vind haar helemaal niet kansloos om dit evenement te winnen. De 4 overgebleven tennissters lijken me erg gewaagd aan elkaar.
 
FF n balletje: Nederlanders blinken sportief vaak uit als ze de underdog zijn: prestaties Bertens, Max verstappen vanaf plek 18, Oranje tegen Duitsland voor de nationsleague. Het lijkt bijna of lage verwachtingen het beste naar boven halen in onze sporters...

In dat kader "verwacht" ik dat PSV vanavond wel zal verliezen van Tottenham.. :sneaky:

I see what you did there!
giphy.gif
 
Sloane Stephens wint met 6-3, 6-3 van Angelique Kerber.
Kiki Bertens moet in de halve finale tegen Elina Svitolina. De andere halve finale is Sloane Stephens - Karolína Plíšková.
 
Bertens speelt momenteel de halve finale tegen de Oekraïense Elina Svitolina en laat 4 set points liggen in de 2e set, nadat ze de eerste verloren heeft...dit komt niet goed vrees ik. Maar zie, zie wint op karakter de 2e set in de tie break!
 
Laatst bewerkt:
Kiki Bertens heeft helaas verloren met 1-2.
7-5,6-7(7-5), 4-6.
Erg jammer. Het was close en bijna toch nog de finale gehaald.
 
De andere halve finale heeft een bizar verloop. Plíšková wint de 1e set met 6-0 en staat in de 2e set voor met 2-0 met de kans er 3-0 van te maken.
Vervolgens wint Stephens de 2e set met 6-4 en de 3e set met 6-1. :maniac:
 
WTA Finals - Singapore
Elina Svitolina wint de finale van Sloane Stevens met 2-1 (3-6, 6-2, 6-2).
 
Dokter Zonderland met een score van 15.1!!! wereldkampioen :clap2:
 
Alexander Zverev wint van Novak Đoković met 6-4 6-3 en is winnaar van de ATP Finals.
 
Een van de grootste journalistiekeikels is die onbenul uit Spanje Edwin Winkels. Toen Armstrong nog niet gepakt was en er een verontrustend verslag van die Engelse journalist verscheen, verketterde Winkels deze journalist.
Toen het uiteindelijk waar bleek te zijn, schoot Winkels direct in een ‘ich habe es nicht gewusst-modus’.

Zo ook Mart Smeets. En nu blijkt dat hij alleen maar een likje van zijn eigen snikkel had moeten nemen om de anabolen van Ria Visser te kunnen proeven. Dichterbij de anabolen had hij als journalist niet kunnen komen.
Slechts een serieus diepteinterviewtje was genoeg geweest.

https://www.volkskrant.nl/kijkverde...an-yvonne-van-gennip-en-ria-visser-verdwenen/
 
Zit naar Dld-NL hockey te kijken.

Nou ja, kijken.
Begrijp er geen reet van.
Wat een rare spelregels.
Dat vermoordt de lol in het kijken compleet.

Die verslaggever heeft het wel goed door allemaal, dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan