Overige Sporten

Genoeg over dat tennis nu. Heeft er iemand gezien wat er vandaag is gebeurd bij de GP van San Marino in de Moto2-klasse? Poging tot moord als je het mij vraagt. Voor het geval niemand iets heeft meegekregen, hier de uitleg: coureurs Fenati en Manzi krijgen het met elkaar aan de stok in een bocht, waarna Fenati op een recht stuk met een snelheid van 200 per uur bij Manzi, die hij inhaalt, in de voorrem knijpt. Waanzin!
https://racingnews365.nl/video-moto2-coureur-uit-race-gehaald-na-walgelijke-actie

Das inderdaad niet echt netjes..
 
Djokovic wint de US Open Final tegen Del Potro met, 6-3, 7-6 en 6-3. De 'normale' Djokovic is weer helemaal terug.
 
Ontslag voor motorcoureur Fenati wegens inknijpen rem concurrent

link

Romano Fenati is maandag door zijn team Marinelli Snipers op staande voet ontslagen. De Italiaanse Moto2-coureur kwam zondag in opspraak nadat hij tijdens een race op hoge snelheid in de rem van concurrent Stefano Manzi kneep.

Fenati werd zondag door motorsportbond FIM al voor twee races geschorst vanwege zijn bizarre actie tijdens de Grand Prix van San Marino. Die strafmaatregel was voor zijn Italiaanse team niet voldoende.

Terecht ontslagen. :bye: De schorsing voor 2 races door de FIM is een lachertje. Absurd laag. :sick: :braak:
 
Ontslag voor motorcoureur Fenati wegens inknijpen rem concurrent

link

Romano Fenati is maandag door zijn team Marinelli Snipers op staande voet ontslagen. De Italiaanse Moto2-coureur kwam zondag in opspraak nadat hij tijdens een race op hoge snelheid in de rem van concurrent Stefano Manzi kneep.

Fenati werd zondag door motorsportbond FIM al voor twee races geschorst vanwege zijn bizarre actie tijdens de Grand Prix van San Marino. Die strafmaatregel was voor zijn Italiaanse team niet voldoende.

Terecht ontslagen. :bye: De schorsing voor 2 races door de FIM is een lachertje. Absurd laag. :sick::braak:

Geen idee wat voor schorsingen er normaliter opgelegd worden, maar het komt inderdaad laag over. En ja, volkomen begrijpelijk dat het team het contract heeft opgezegd.
 
Fenati trekt zich na inknijpen rem concurrent terug uit motorsport

link

Romano Fenati trekt zich helemaal terug uit de motorsport. De 22-jarige Italiaan kwam afgelopen weekeinde in opspraak doordat hij op volle snelheid in de voorrem van een concurrent kneep.

"Ik denk dat het voorbij is, vaarwel", zegt Fenati dinsdag in een interview met de Italiaanse krant La Repubblica. "Ik ging altijd de baan op om te winnen, om Romano Fenati te zijn. Maar ik realiseer me dat niemand om me geeft, om de pijn die ik momenteel heb. Het is dus beter om een punt achter mijn loopbaan te zetten."

Dat is de juiste beslissing.
 
Fenati had zichzelf ook bijna de dood ingejaagd, met'één hand aan het stuur kijkend naar Manzi met een snelheid van over de 200 km/uur.
 
Eliud Kipchoge verpulvert recordtijd op de marathon

link

De Keniaanse langeafstandloper Eliud Kipchoge heeft het wereldrecord op de marathon verbroken. Hij kwam in Berlijn met een tijd van 2:01:39 over de streep. Het is voor het eerst dat de afstand onder de twee uur en twee minuten wordt afgelegd. Kipchoge was een minuut en achttien seconden sneller dan de oude recordhouder, Dennis Kimetto.

Gemiddelde snelheid meer dan 20,5 km per uur. Bizar. o.O
 
Jeffrey Herlings wint de 1e manche in Assen en is wereldkampioen MXGP.
 
Laatst bewerkt:
Eliud Kipchoge verpulvert recordtijd op de marathon

link

De Keniaanse langeafstandloper Eliud Kipchoge heeft het wereldrecord op de marathon verbroken. Hij kwam in Berlijn met een tijd van 2:01:39 over de streep. Het is voor het eerst dat de afstand onder de twee uur en twee minuten wordt afgelegd. Kipchoge was een minuut en achttien seconden sneller dan de oude recordhouder, Dennis Kimetto.

Gemiddelde snelheid meer dan 20,5 km per uur. Bizar. o.O

Inderdaad niet normaal. Ik loop zo'n snelheid alleen maar in een eindsprint, hij houdt het 2 uur vol. Geweldenaar. Heb vanochtend toevallig nog zijn trainingsschema gezien in aanloop naar deze marathon en kwam tot de ontdekking dat hij hetzelfde aantal kilometers traint in één week als ik in een gemiddelde maand:oops:.
 
Jeffrey Herlings wint ook de 2e manche ondanks een val in de 1e ronde.
Hij is overduidelijk de beste van allemaal. :clap:
 
Wat een finale bij de US Open tennis.
Naomi Osaka wint met 6-2 6-4 van Serena Williams.
Het was hoog niveau tennis, totdat de coach van Serena een beweging maakte, wat leek op coaching. Serena kreeg daarvoor een waarschuwing. Maar Serena bleef hierover doorzeuren en sloeg haar racket stuk. Daarvoor kreeg ze een strafpunt en later zelfs een strafgame. Onbegrijpelijk en onsportief gedrag van Serena. Osaka wint overigens wel terecht, want ze was zeker in de eerste set beter.
Ik heb dit echt nog nooit gezien. Zeker niet in een Grand Slam Final.

c72ce686-b5d6-11e8-8081-5de8a6efa4cc.jpg


:ROFL: :lmao:
 
Moet die mevrouw van de Verenigde Naties niet boos worden om deze stereotype tekening?

Dat zal ze ook wel zijn, maar de tekening is gewoon een goed beeld van de werkelijkheid. :p Ze gedroeg zich als een klein kind dat haar zin niet krijgt. :cry: :maniac:
 
Over Kiki Bertens gesproken, wat deed ze de afgelopen 48uur?
WTA zei:
- Wins Seoul on Sunday afternoon.
- Lands in Wuhan at 3:15pm today.
- Match vs. Bencic beganat 7:30pm.
- Rain delays interrupt match.
- Wins 63 46 62 in 2h23m at 11:55pm.


Morgen moet Kiki weer spelen voor een enkel en een dubbel. :eek: En voetballers maar klagen als ze doordeweeks een extra potje moeten spelen...
Als Kiki Bertens genoeg punten behaalt de komende weken kan ze zich plaatsen voor de WTA Finals, een prestigieus toernooi met de top 8 van de wereld.
 
Over Kiki Bertens gesproken, wat deed ze de afgelopen 48uur?



Morgen moet Kiki weer spelen voor een enkel en een dubbel. :eek: En voetballers maar klagen als ze doordeweeks een extra potje moeten spelen...
Als Kiki Bertens genoeg punten behaalt de komende weken kan ze zich plaatsen voor de WTA Finals, een prestigieus toernooi met de top 8 van de wereld.

Kiki Bertens heeft helaas in de 2e ronde in Wuhan verloren met 6-4 6-2 van Anastasia Pavlyuchenkova.
Voor Bertens was het toernooi in Wuhan van groot belang met oog op eventuele deelname aan de WTA Finals eind oktober in Singapore, waar de beste acht speelsters van 2018 aan deelnemen. Momenteel bezet de Nederlandse vlak achter de Tsjechische Karolína Plísková de negende plek op die ranglijst.
Het goede nieuws voor Bertens was wel dat Plísková vrijwel tegelijkertijd eveneens verloor in Wuhan. Ze ging ten onder tegen de Chinese Qiang Wang (1-6, 6-3, 3-6). Doordat Plísková de openingsronde mocht overslaan, loopt de Nederlandse iets in en staat ze nog maar tien punten achter. Bertens speelt de komende weken nog in Peking en Linz.

link
 
Terug
Bovenaan Onderaan