Overige Sporten

Finale WK Hockey wordt beslist op shoot-outs na een 0-0 in de wedstrijd.
België wint met 3-2 nadat Nederland met 2-0 aan de leiding ging.
Videoscheidsrechter wordt geraadpleegd en de laatste shoot-out van België telt niet. Het is 2-2. :maniac:
 
De volgende shoot-out van België wordt weer beoordeeld door de Video-scheidsrechter. En deze telt wel.
Nederland mist en België is wereldkampioen hockey. :oops: :eek:
 
Zo sta je 2-0 voor in de shoot-outs en zo mis je ze daarna alle 3 en Belgie raakt ze alle 4 (waarvan er één via de hockey-VAR wordt afgekeurd).
 
Laatst bewerkt:
Bij het NK afstanden in Heerenveen hebben de gevestigde namen als Kramer, Wust, Nuis, Roest en Visser gedaan wat van hen verwacht mag worden, maar de 40(!!)-jarige Carien Kleibeuker pakt toch weer een startplek voor de WK afstanden op de 5000 meter. We hebben hier onze eigen Pechstein!
 
Ik heb een hekel aan Roest. Puur vanwege dat hoofd. Geef die jongen en beugeltje. Ralf Edström, zeg jij eens iets van dat hoofd...
Ja een beetje wel ja, maar de ergste kop momenteel is Matthieu vd Poel. Kan daar nog geen 3 seconde naar kijken.
 
Dat beweer ik ook niet ;) (De 1e zin is mijn reactie op de post en de 2e zin een bekrachtiging van mijn mening over vd Poel. Ik kan geen genoeg van hem krijgen.)
Heel veel plezier met hem :) Zeker een prima renner, maar die kop he. Zal me niks verbazen als hij een keer uit de kast komt rijden. Wat een arrogante kop , dan valt van Gerwen, en die vind ik echt vreselijk, nog mee.
 
Heel veel plezier met hem :) Zeker een prima renner, maar die kop he. Zal me niks verbazen als hij een keer uit de kast komt rijden. Wat een arrogante kop , dan valt van Gerwen, en die vind ik echt vreselijk, nog mee.

Dus ik Poel Ma...., toen was het al genoeg, googelen op de afbeeldingen.
En maar kijken en scrollen en kijken. Ik zie de homoseksualiteit niet. De arrogantie ook niet zo. Er zijn er die erger zijn.
Ik heb echt mijn best gedaan te zien wat jij ziet, maar helaas ik zie het niet.
En dat is raar, want normaal gesproken snap ik altijd precies wat je bedoelt met namen en zo. Misschien hoort zijn stem bij het totaalplaatje voor je? Of ik moet meer oefenen met kijken.

(Ik heb ook zoiets, ik beweer ‘de hoerenloper’ te herkennen aan een foto.)
 
Đoković wint The Australian Open finale met 3-0 van Nadal.
Đoković veegt Nadal van de baan. 6-3, 6-2, 6-3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan