Noni Madueke (A)

Jawel, want nu nee zeggen tegen 46 miljoen euro levert PSV in de winterstop minimaal 60 miljoen euro op, mits hij zich zo verder blijft ontwikkelen in de komende maanden en bepalend blijft voor PSV.
Of er komt opeens een knieblessure om de hoek, nee 46 weigeren gaat never nooit gebeuren
 
Of er komt opeens een knieblessure om de hoek, nee 46 weigeren gaat never nooit gebeuren
Tja, doemdenken kan natuurlijk ook.Maar, Madueke staat nauwelijks 10 wedstrijden in de basis van PSV en laat nu al fantastische dingen zien. Laat staan wanneer hij rond de winterstop er ruim 30 op heeft zitten. Dus, ik zou dat risico wel aandurven met een groeibriljant als Madueke .
 
Tja, doemdenken kan natuurlijk ook.Maar, Madueke staat nauwelijks 10 wedstrijden in de basis van PSV en laat nu al fantastische dingen zien. Laat staan wanneer hij rond de winterstop er ruim 30 op heeft zitten. Dus, ik zou dat risico wel aandurven met een groeibriljant als Madueke .
Ja daarom hoop ik van harte dat er geen enkel bod binnenkomt, ik heb hem ook liever nog zo lang mogelijk
 
Mag nog 5 jaar bij PSV spelen en dan desnoods transfervrij weg.
Maar dat zal niet gebeuren.
Dat nou ook weer niet. Ik hoop dat Madueke dit seizoen en ook volgend seizoen bij PSV blijft en dan in de zomer van 2023 voor 60+ miljoen euro naar een grote Europese Topclub verkast.
 
Wow das een lekker nieuwtje! Heel fijn goed gedaan. Hopelijk kunnen we meer spelers vanuit GB zoals Noni scouten en hier laten rijpen. Moet mogelijk zijn na dit succesverhaal
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.
 
Logisch om Madueke te belonen met een nieuw contract. Wel jammer dat het slechts een extra jaartje is. En hopelijk zijn er geen afspraken gemaakt over een soepele vertreksregeling. Other than than: top!
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.
haha, je was mij voor
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.

Hij speelde gisteren ook niet fantastisch. Overhyped en overrated. Gewoon niveau Narsingh. Snel verkopen!
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.
Eerder werd gezegd dat er geen afspraken in zijn contract staan. Hopelijk heeft ie niet verlengd met juist een clausule etc als voorwaarde.
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.
Dan hoef je hem niet bij te laten tekenen.
Hij zal waarschijnlijk beloond zijn met een hoger salaris.
 
Zal ik dan vast dit nieuws zo negatief mogelijk uitleggen? Goed, komtie:

"Waarschijnlijk zit er een afspraak bij dat hij volgend jaar weg mag voor 20 miljoen! Zo kunnen we nooit bij de top 32 van Europa komen!!"

Zo, dat ook weer gehad.
Dat soort commentaren zijn niet vreemd gezien onze uitgaande transfers de afgelopen jaren. Wij houden aan Malen netto ongeveer even veel over als Ajax aan Dest. Dat kán gewoon niet, dat moet beter. Dan is enige scepsis bij een verlenging niet vreemd. De hoop dat de constructies een keer normaal zijn opgesteld al helemaal niet.

Dat gezegd hebbende enorm blij dat dit supertalent minstens nog een seizoen in ons shirt speelt. En als hij schittert, ons directe CL-plaatsing oplevert en voor een iets zachter prijsje dan waar we op hopen vertrekt dan vind ik het misschien niet eens erg. Zo coulant ben ik ook wel weer ;)
 
Hij speelde gisteren ook niet fantastisch. Overhyped en overrated. Gewoon niveau Narsingh. Snel verkopen!
Je zegt het met een grap maar hij gaf gister niet thuis. Leuk scoren tegen Heracles maar gister hadden we zijn goals nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan