Noni Madueke (A)

5e7d0f6b-cb4f-49d0-b0b7-775c25fcd8de.png


Noni Madueke = PSV
Passie
Strijd
Vreugde
 
Ik denk dat Noni wel een het grootste talent van PSV kan zijn. Ik ben vooral onder de indruk van z'n volwassenheid en mentaliteit.
Inderdaad.
Op zo'n jonge leeftijd al. Het zou mooi zijn als hij lang bij PSV zou spelen, maar ik vrees met bange vrezen dat dit al zijn laatste seizoen zal zijn bij PSV. Spelers gaan steeds jonger weg en voor deze parel zal waarschijnlijk zoveel belangstelling zijn, dat hij niet te houden zal zijn voor PSV.
 
Inderdaad.
Op zo'n jonge leeftijd al. Het zou mooi zijn als hij lang bij PSV zou spelen, maar ik vrees met bange vrezen dat dit al zijn laatste seizoen zal zijn bij PSV. Spelers gaan steeds jonger weg en voor deze parel zal waarschijnlijk zoveel belangstelling zijn, dat hij niet te houden zal zijn voor PSV.
Even tussentijds verlengen John!
 
Inderdaad.
Op zo'n jonge leeftijd al. Het zou mooi zijn als hij lang bij PSV zou spelen, maar ik vrees met bange vrezen dat dit al zijn laatste seizoen zal zijn bij PSV. Spelers gaan steeds jonger weg en voor deze parel zal waarschijnlijk zoveel belangstelling zijn, dat hij niet te houden zal zijn voor PSV.

Eens. Tenzij we CL kunnen garanderen. Dat is is een belangrijke value propositon voor veel spelers. Afijn, we zullen het gaan zien. Als hij verder gaat is het 'm gegund en wordt PSV tientallen miljoenen rijker.
 
Leuke stoere praat, maar als morgen iemand serieus komt met 32 of 35m dan gaat PSV echt niet stoer doen met geen 3-begin.. En anders zijn ze bij PSV echt een stel josties. Risico op Dolberg scenario, dat chinezen hem voor 50m gaven en ajaks dacht nee hij word wel meer waard, om hem uiteindelijk voor 20 te verkopen. Ik hoop ook dat die niet gaat, maar tegen zulke bedragen kan je geen nee zeggen eigenlijk.
 
Leuke stoere praat, maar als morgen iemand serieus komt met 32 of 35m dan gaat PSV echt niet stoer doen met geen 3-begin.. En anders zijn ze bij PSV echt een stel josties. Risico op Dolberg scenario, dat chinezen hem voor 50m gaven en ajaks dacht nee hij word wel meer waard, om hem uiteindelijk voor 20 te verkopen. Ik hoop ook dat die niet gaat, maar tegen zulke bedragen kan je geen nee zeggen eigenlijk.
Het is al goed dat ze geen vraagprijs noemen. Laat maar bieden en als het bod niet hoog genoeg is dan is het antwoord NEE.
 
Leuke stoere praat, maar als morgen iemand serieus komt met 32 of 35m dan gaat PSV echt niet stoer doen met geen 3-begin.. En anders zijn ze bij PSV echt een stel josties. Risico op Dolberg scenario, dat chinezen hem voor 50m gaven en ajaks dacht nee hij word wel meer waard, om hem uiteindelijk voor 20 te verkopen. Ik hoop ook dat die niet gaat, maar tegen zulke bedragen kan je geen nee zeggen eigenlijk.
Ik begrijp wel dat dat moeilijk en misschien zelfs niet te weerstaan is, maar als je hem nu verkoopt gooi je het hele seizoen bij voorbaat weg.
 
Leuke stoere praat, maar als morgen iemand serieus komt met 32 of 35m dan gaat PSV echt niet stoer doen met geen 3-begin.. En anders zijn ze bij PSV echt een stel josties. Risico op Dolberg scenario, dat chinezen hem voor 50m gaven en ajaks dacht nee hij word wel meer waard, om hem uiteindelijk voor 20 te verkopen. Ik hoop ook dat die niet gaat, maar tegen zulke bedragen kan je geen nee zeggen eigenlijk.
Noni gaat echt niet dit seizoen.
 
Nou ik ben niet zeker van de winter

PSV gaat geen bepalende speler laten gaan halverwege het seizoen, tenzij we tzt. al nergens meer om spelen. Of dat niet te weigeren bod moet komen, en als je meer dan 40m geboden krijgt kan ik mij ook wel voorstellen dat je een verkoop dan overweegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan