Noni Madueke (A)

Noni Madueke: "Ik heb me vanaf dag één thuis gevoeld bij PSV". "We gaan er samen een mooie tijd van maken in Eindhoven, met prachtige voetbalavonden."

:PSV:
 
Je zegt het met een grap maar hij gaf gister niet thuis. Leuk scoren tegen Heracles maar gister hadden we zijn goals nodig.

Kan gebeuren met een 19-jarige jongen die zijn eerste seizoen als volwaardig basisspeler speelt. Hij was ook goed tegen Ajax en in de andere voorrondes. Presteert uitstekend en een goede mentaliteit.
 
Dat soort commentaren zijn niet vreemd gezien onze uitgaande transfers de afgelopen jaren. Wij houden aan Malen netto ongeveer even veel over als Ajax aan Dest. Dat kán gewoon niet, dat moet beter. Dan is enige scepsis bij een verlenging niet vreemd. De hoop dat de constructies een keer normaal zijn opgesteld al helemaal niet.

Dat gezegd hebbende enorm blij dat dit supertalent minstens nog een seizoen in ons shirt speelt. En als hij schittert, ons directe CL-plaatsing oplevert en voor een iets zachter prijsje dan waar we op hopen vertrekt dan vind ik het misschien niet eens erg. Zo coulant ben ik ook wel weer ;)
Dest is basis Barcelona toch? Die wordt wel een beetje ondergewaardeerd op dit forum imho.

Hoe dan ook top nieuws en geweldig om te zien hoe goed Noni het hier naar zijn zin heeft.
 
Mmm opmerkelijk wat zijn de kleine letters JDJ? Maximaal transfer bedrag?en wat is zijn salaris verhoging? Goed nieuws moet nog maar blijken.
 
Dest is basis Barcelona toch? Die wordt wel een beetje ondergewaardeerd op dit forum imho.

Hoe dan ook top nieuws en geweldig om te zien hoe goed Noni het hier naar zijn zin heeft.

Mwah. Staat daar basis omdat er geen concurrentie is. Ik heb wat Barca gekeken en ben totaal niet onder de indruk van Dest. Aanvallend leuke dribbels, maar maakt vaak slechte keuzes. Verdedigend heb je er niets aan. Dit is toch vooral belichaming van de geldnood bij Barcelona en de middelmaat die ze op meerdere posities hebben rondlopen. Zou bij geen enkele andere topclub in de basis staan. Overgewaardeerd in mijn ogen dus juist, als je hem bestempeld als ''basis bij een topclub''.
 
Talent wat niet bijtekend. Schuld JDJ. Talent wat wel bijtekend. Wat zijn de kleine letters.

We kunnen ook de kritisch zijn 😉

Ik ben blij met de verassende verlening. 100% verdiend en geeft een mooi signaal.
Track record van JDJ wordt je wel wantrouwend van. Altijd het kortste strootje trekken met JDJ en vaak een konijn uit de hoge hoed met zijn afspraken in contracten.
 
Mwah. Staat daar basis omdat er geen concurrentie is. Ik heb wat Barca gekeken en ben totaal niet onder de indruk van Dest. Aanvallend leuke dribbels, maar maakt vaak slechte keuzes. Verdedigend heb je er niets aan. Dit is toch vooral belichaming van de geldnood bij Barcelona en de middelmaat die ze op meerdere posities hebben rondlopen. Zou bij geen enkele andere topclub in de basis staan. Overgewaardeerd in mijn ogen dus juist, als je hem bestempeld als ''basis bij een topclub''.
Bedankt voor de feedback bsg!
 
Gewoon goed gedaan van JDJ. Hij voelt zich duidelijk goed bij PSV. Gewoon top. Voor mij is dit een uitstekende "binnenkomende transfer".
 
Track record van JDJ wordt je wel wantrouwend van. Altijd het kortste strootje trekken met JDJ en vaak een konijn uit de hoge hoed met zijn afspraken in contracten.
Dat was echt vooral van de tijd van Brands. Ik heb hoop dat hij dat niet heeft overgenomen van zijn leermeester.
 
NINTCHDBPICT000674394447-e1630941408920.jpg



LOOK OUT Noni Madueke has been inspired by Jadon Sancho and aspires to be like Cristiano Ronaldo and Lionel Messi but former Tottenham youth star rejected Manchester United move
Zonder Gakpo ligt de druk weer op zijn schouders!
 
Terug
Bovenaan Onderaan